معاون ادبی و هنری حفظ آثار استان مرکزی:

نخستین دوره استانی جایزه ادبی یوسف برگزار می شود

معاون ادبی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با برگزاری هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف برای نخستین بار این جشنواره امسال در بخش استانی نیز برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ - 27May 2018

نخستین دوره استانی جایزه ادبی یوسف برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، داود کرمی در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری بخش استانی جایزه ادبی یوسف با حضور کارشناسان و اعضای جلسه با اشاره تصمیمات اتخاذ شده در این نشست اظهار داشت: با نظر اعضای حاضر در این نشست مقرر شد که اسامی پنج نفر به عنوان داور این جشنواره معرفی شده و پس از ارسال رزومه به تهران سه نفر به عنوان نفرات نهایی انتخاب شوند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که بتوانیم بخش کودک از میانگین سنی هشت تا 12 سال را به این جشنواره اضافه کنیم تا بتوانیم از ظرفیت های کودکان نیز بهره مند شویم.

معاون ادبی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: آثار برگزیده در بخش استانی همراه با آثاری که تنها در بخش ملی شرکت کرده بودند به دبیرخانه برای حضور در بخش کشوری ارسال می شوند.

کرمی با اشاره به مهلت ارسال آثار در بخش استانی گفت: شرکت کنندگان در بخش استانی می توانند آثار خود را تا پایان تیرماه به دبیرخانه استانی واقع در محل اداره کل حفظ آثار استان مرکزی ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار