با حضور رییس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

همایش «بانوان فعال در فضای مجازی» در قم برگزار شد

نخستین همایش توجیهی بانوان منسوب به شهدا و فعال در فضای مجازی با حضور رییس سازمان نشر ارزش‌های زنان در دفاع مقدس، عصر امروز در مرکز اردویی ولایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ - 27May 2018

همایش «بانوان فعال در فضای مجازی» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، نخستین همایش توجیهی فعالان فضای مجازی با حضور همسران، خواهران و دختران شهدا و بانوان جانباز استان قم در سالن کوثر مجتمع اردویی ولایت قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم طی سخنانی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از فرصت‌های زندگی در ترویج ارزش‌ها اظهار داشت: اگر بخواهیم ارزش‌ها را حفظ کنیم، مناسبت‌ترین و بهترین بستر، فضای مجازی است و باید از این فرصت به خوبی و شایستگی استفاده کنیم.

سپس «مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با مروری بر رفتار خصمانه دشمنان در مواجهه با انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان از بدو مبارزات انقلابی مردم مسلمان ایران همواره با اسلام و نهضت اسلامی خصمانه برخورد کرده‌اند تا جایی که پس از پیروزی انقلاب، غائله‌های مختلف را توسط ضدانقلاب در گوشه و کنار کشور به راه انداختند.

وی افزود: پس از سرکوب شدن غائله‌های ضد انقلاب، جنگ ۸ ساله بر کشور ما تحمیل شد که دیدیم همه بخصوص مادران و همسران رزمندگان اسلام چه نقش‌های موثری را در پیشبرد اهداف دفاع مقدس ایفا کردند.

مجتهدزاده فضای مجازی را راهبرد جدید دشمن در مقابله با ارزش‌های انقلاب نام برد و از تمامی بانوان بخصوص منسوبان به شهدای عزیز خواست در زمینه حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی کوشا باشند.

«معصومه ظهیری» مشاور استاندار قم در امور بانوان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم نیز طی سخنانی به بیان ویژگی‌های شهدا و خاطراتی از همسر شهیدش، شهید حجت الاسلام «حسین طباخی» و شهات وی در سال ۶۵ در شلمچه پرداخت.

اجرای آهنگ بانوی بیداری با صدای هنرمند جوان کشور، مسعود دانایی و همینطور اجرای دو سرود توسط گروه سرود بانوان ناشنوای «دستان فرشته» و اهداء سلام با امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، بخش‌های دیگری از این همایش بود.

در این مراسم همچنین از پنج برگزیده مسابقه «ستارگان فاطمی» با حضور مسئولان حاضر و نیز حجت الاسلام جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار