پیام تسلیت فرمانده سپاه کردستان در پی عروج سردار «فیض‌اردکانی»

در پی درگذشت سردار «سید حسین فیض اردکانی» فرمانده سابق سپاه کردستان، سردار «سید محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کُردستان پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر: ۲۹۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 28May 2018

پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان در پی عروج ملکوتی سردار « سید حسین فیض اردکانی »به گزارش دفاع پرس از کردستان، سرتیپ دوم پاسدار «سید محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان در پی درگذشت سردار «سید حسین فیض اردکانی» فرمانده سابق سپاه کردستان پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش، مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

عروج ملکوتی سردار سرافراز رشید و فرمانده سابق سپاه کردستان (سید حسین فیض اردکانی) در آغازین روز‌های دفاع مقدس که سال‌های متمادی از عمر خویش را در منطقه کردستان وقف به نظام و انقلاب اسلامی در کنار غیورمردان و شیر زنان کُرد کردند و با مردانگی یار و یاور و همرزم جهادگران مبارز و پیشمرگان مسلمان دراین منطقه بودند به همه‌ همرزمان و بازماندگان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت عُلو درجات اخروی را برای این مجاهد فی سبیل الله خواستارم.

حضرت حق، روح پر فتوحش را در نعیم مقیم و در جوار امام شهیدان و همرزمان شهیدش محشور و به بستگان محترم، صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار