نامه شهید احمد اسماعیلی/ با اتکال بر خدا ترس به دل راه ندهید

شهید «احمد اسماعیلی» در نامه خود آورده است: «با اتکال بر خدا از بمباران‌های این دشمن ملعون ترس به دل راه ندهید و استوار و پایدار در مسیر تکاملی اسلام همراه دیگر مسلمین به پیش روید.»
کد خبر: ۲۹۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 28May 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «احمد اسماعیلی» در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۳۷ در جنوب شهر تهران چشم به جهان گشود. وی بعد از اعزام به جبهه در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ در جبهه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه شهید احمد اسماعیلی/ با اتکال بر خدا ترس به دل راه ندهید

پیکر مطهر این شهید که پس از حدود ۲۰ روز بر روی خاک‌های گرم خوزستان باقی مانده بود، سرانجام در تاریخ ۲ خرداد ۱۳۶۵ در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

تصویر نامه شهید «احمد اسماعیلی»

نامه شهید احمد اسماعیلی/ با اتکال بر خدا ترس به دل راه ندهید

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است در ادامه می‌خوانید:

«با عرض سلام خدمت همسر گرامیم، امّ محمود و ابن احمد سرباز آقا امام زمان (عج) محمود کوچولو.

امیدوارم که حالتان خوب باشد و زندگی را با توکل بر خدا و انجام فرایض شرعی و آسودگی و راحتی دوری از این بنده حقیر بگذرانید و با اتکال بر خدا از بمباران‌های این دشمن ملعون ترس به دل راه ندهید و استوار و پایدار در مسیر تکاملی اسلام همراه دیگر مسلمین به پیش روید؛ که ان‌شاءالله بزودی از شر صدام و صدامیان به فراقت خواهید رسید و به یاری الله همراه با همه به زیارت کربلای حسینی خواهید رفت، همسرم از اینکه تنهایتان گذاشتم مرا ببخشید و دعای خیر را در حق رزمندگان اسلام و بنده حقیر که معلوم نیست که آیا خداوند ما را جزء رزمندگان قرار داده است یا خیر فراموش نکنید، هرچند که حضور من در آنجا نیز باری از مشکلات شما نمی‌کاهد. به هر حال امیدوارم که حوصله تان سر نرود، زیرا به آمدن من چیزی نمانده است و ان‌شاء الله در اوایل اردیبهشت ماه به تهران می‌آیم.

راستس همسرم ... راجع پروژه تولد آزاده برای من بنویس که کارش به کجا رسید همچنین اطلاعی نیز درباره معامله زمین عباس و خاله و نتیجه کار حسین درباره گرفتن تیرآهن که بالاخره چه موقع تیرآهن خواهند داد را برایم بنویس خیلی متشکرم.

وهمچنین از طرف من محمود و... را بوس کن و سلام مرا خدمت مامان-کُلی-عمو-عباس-معصومه-محمد-آزاده-علیرضا-قاسم-حاجی و آبجی با خانواده و خدیجه و آقا صفر و... و علی و ابوذر و بهمن و دیگران برسانید؛ و به عمو هم بگو که جایش خالی از () اینجا، چرا ما در اینجا همه مرغ و همه کله پاچه و کمپود و آجیل فراوان میل می‌فرماییم. البته در مورد آجیل‌ها مشکل داریم و آن پسته‌های مغز نشده است لطفاً به امت حزب الله بگویید که پسته‌ها را مغز کرده برای ما بفرستند تا وقت گرانقدر ما صرف این کار‌های پیچیده نشود.

والسلام و من الله توفیق... خداوند حافظ و نگهدار همگی شما‌ها باشد.

جنگ جنگ تا رفع فتنه در زمین.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

خداحافظ.

۱۳۶۴/۱/۱۸»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها