مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

برگزاری هنرواره «حبیب» در اردبیل/ دفاع مقدس کلید وحدت است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس که کلید وحدت است و تکریم رزمندگان و مدافعان حرم، هدایت و حمایت از تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جریان سازی هنری در بین جوانان و تشویق آن‌ها «هنرواره حبیب» در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ - 28May 2018

برگزاری هنرواره «حبیب» در اردبیل /دفاع مقدس کلید وحدت استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیین رونمایی پوستر «هنرواره حبیب» با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم با گرامی‌داشت یاد و نام سردار سرلشکر شهید «داور یسری» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان اردبیل در سالن اجتماعات شهید «جاوید محسنی» جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در این مراسم اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تکریم رزمندگان و مدافعان حرم، هدایت و حمایت از تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جریان سازی هنری در بین جوانان و تشویق آن‌ها «هنرواره حبیب» در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: هنروراه حبیب در 4 بخش «نمایش صحنه و خیابانی، فیلم مستند و داستانی کوتاه، عکس و شعر» برگزار خواهد شد که هنرمندان و علاقمندان به شرکت در این بخش می‌توانند آثار خود را تا زمان های مقرر شده به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزرش‌های دفاع مقدس ارسال کنند.

این مسئول تاریخ برگزاری آئین اختتامیه هنروراه حبیب را هفته دفاع مقدس سال جاری عنوان کرد.

رئیس ستاد برگزاری هنرواره حبیب تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به منظور انعکاس و انتقال میراث گران سنگ 8 سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی جایزه ادبی یوسف را در بخش مسابقه‌ای داستان کوتاه به صورت استانی برگزار می‌کند.

واحد با بیان اینکه دفاع مقدس کلید وحدت است خاطرنشان کرد: دفاع مقدس متعلق به یک فرد یا یک مجموعه نیست و تمام ملت شریف ایران و حتی دنیا در ترویج فرهنگ و گرامی‌داشت یاد و خاطرات دوران 8 سال دفاع مقدس سهیم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار