نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اروپایی‌ها صادقانه از عدم تضمین برجام می‌گویند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها در موضوع برجام صادقانه عمل می‌کنند، چون اعلام کرده‌اند که ما برای ثبات این توافق هیچ ضمانتی به ایران نمی‌دهیم.
کد خبر: ۲۹۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ - 28May 2018

اروپایی ها در خصوص برجام صادقانه عمل کردند/ آن ها اعلام می‌کنند که هیچ ضمانتی برای ثبات این توافق به ایران نمی‌دهند«سیدحسین نقوی‌حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن کشورهای باقی‌مانده در برجام اظهار داشت: اروپایی‌ها در موضوع برجام صادقانه عمل می‌کنند، چون اعلام کرده‌اند که ما برای ثبات این توافق هیچ ضمانتی به ایران نمی‌دهیم.

این نماینده خانه ملت در پاسخ به این سوال که با خارج شدن آمریکا از قرارداد بین‌المللی برجام آیا کشورهای باقی‌مانده در این توافق می‌توانند به طور مستقل و به دور از مداخله‌های آمریکایی‌ها در این خصوص تصمیم‌گیری و عمل کنند، گفت: وقتی که آمریکا در برجام بود،‌ اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کردند، امروز که این کشور از برجام خارج شده، تکلیف مشخص است. در این شرایط که آمریکا برجام را نقض کرده کشورهای باقی‌مانده در برجام ما را همراهی نخواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با خارج شدن آمریکا از برجام این قرارداد عملا باطل شده است، خاطرنشان کرد: هیچ نتیجه‌ای از مذاکرات در این خصوص حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار