لاریجانی در دیدار با سفیر سوریه مطرح کرد:

ایران در هیچ ائتلاف دروغین و غیرمشروع شرکت نمی‎کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اقدامات آمریکا و غرب در منطقه را محکوم می‌کند و آن را چیزی جز جنگ‌افروزی و شیطنت و گسترش تروریسم نمی‌داند و در هیچ ائتلاف دروغین و غیرمشروع شرکت نمی‎کند.
کد خبر: ۲۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ - 25September 2014

ایران در هیچ ائتلاف دروغین و غیرمشروع شرکت نمی‎کند

به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، "عدنان محمود" سفیر سوریه عصر روز گذشته با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت کشور سوریه را ارائه داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار تاکید کرد: اقدامات آمریکا و برخی از دولتهای عربی منطقه در روزهای اخیر در بمباران سوریه با ادعای واهی از بین بردن ریشه تروریسم در منطقه صورت گرفت و چیزی بیشتر از شوخی سیاسی و مضحکه نمیباشد.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا پس از گذشت چند سال حمایت از تروریستها و کشتار مردم بیدفاع اینک دیرهنگام به فکر مبارزه و ریشهکنی تروریسم افتاده که به یقین هر انسان آزادهای این ترفند جدید را سرپوش نهادن بر اقدامات نابخردانه از آمریکا و همپیمانانش میداند.

لاریجانی با بیان اینکه ملتهای منطقه با این تحرکات و اقدامات غیرانسانی آشنایی کامل دارند، تاکید کرد: مردم با آگاهی و فهم خویش دیگر نیازی به قیمهای دروغین ندارند و با درایت و تشخیص صحیح و تفاهم کامل مشکلات خود را حل میکنند.

وی با یادآوری موج نفرت ایجادشده توسط مردم منطقه خاورمیانه از رفتارهای آمریکا اظهار داشت: توصیه من این است که تا دیر نشده دست از حمایت بیشتر تروریستها بردارید، زیرا مردم منطقه میتوانند با این تروریستها مبارزه کرده و ریشه آنها را از بین ببرند.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: ما این اقدامات آمریکا و غرب در منطقه را محکوم میکنیم و آن را چیزی جز جنگافروزی و شیطنت و گسترش تروریسم نمیدانیم و در هیچ ائتلاف دروغین و غیرمشروع نیز مشارکت و حضور نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار