فرمانده سپاه بابل:

برای مقابله با دشمن باید مسجد محوری را سرلوحه کار قرار دهیم/ پایگاه‌های بسیج باید گروه‌های جهادی با شناسنامه باشند

فرمانده سپاه بابل گفت: برای مقابله با دشمن باید مسجد محوری را سرلوحه کار قرار دهیم زیرا دشمن وارد خانه های مردم شده و در حال تغییر ساختار فکری جوانان است.
کد خبر: ۲۹۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ - 28May 2018
برای مقابله با دشمن باید مسجد محوری را سرلوحه کار قرار دهیم /  پایگاه‌های بسیج باید گروه‌های جهادی با شناسنامه باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سرهنگ «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل ظهر امروز در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان بابل اظهار داشت: دشمن برای مقابله با موفقیت‌ها از راههای مختلفی چون فضای مجازی و ماهواره وارد عرصه شده و جنگ تمام‌عیاری علیه ایران شروع کرده است.
 
وی گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تابه‌حال با روش‌های گوناگونی چون تغییر ساختار نظام و غیره درصدد نشان دادن دشمنی است و بسیج نباید خود را به بودجه و مسائل حاشیه روز گره بزند و از هدف اصلی خود دور شود زیرا بسیج کارش اخلاص و ایمان به خداست و بهترین ابراز آن، ابزار معنوی است.
 
فرمانده سپاه بابل تاکید کرد: پایگاه‌های بسیج باید گروه‌های جهادی با شناسنامه باشند که با برنامه‌های دقیق برای حفظ آرامش در حوزه سرزمینی خود و برای رفع مشکلات پیش روی گام برمی‌دارند و نباید لحظه‌ای درنگ کنند زیرا دشمن از غفلت در جهت پیشبرد اهداف خود سوءاستفاده می‌کند.
 
وی راه مقابله با دشمن را حضور پررنگ فرماندهان پایگاه های مقاومت در صحنه دانست و افزود: حفظ حضور مردم درصحنه‌های مختلف ازجمله فعالیت‌هایی است که فرماندهان پایگاه باید ورود پیدا کنند.
 
فرمانده سپاه بابل اشرافیت بسیج درصحنه‌های مختلف را بسیار مهم دانست و گفت: بسیج به ‌عنوان یک لوکوموتیو پیش برنده انقلاب باید همه عرصه‌های نظام را با خود همراه سازد وبه سمت جلو هدایت کند زیرا خدمت به مردم، اصل تفکر بسیج‌ و کار بسیجی است ازاین‌رو باید در تمام عرصه‌های نظام احساس تکلیف کرد و در تمام عرصه‌ها وارد میدان شد.
 
رمضانی بیان داشت: باید باهمت مضاعف برای مقابله با دشمن گام برداشت و زمانی که متوجه شدیم دشمن با ما سازش کرد باید در انتخاب مسیر و هدف خود شک کنیم چون دشمن از جنگ با این نظام دست‌بردار نیست و ۴۰ سال از این نظام سیلی خورده است.
 
وی در پایان تصریح کرد: امروز این ملت پای انقلاب ایستاده است پس وظیفه‌داریم رسالت بزرگ خویش را برای حفظ آن انجام دهیم و برای مقابله با دشمن باید مسجد محوری را سرلوحه کار قرار دهیم زیرا دشمن وارد خانه های مردم شده و در حال تغییر ساختار فکری جوانان است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار