فرمانده انتظامی مازندران:

برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس مازندران در سال ۹۷ است

فرمانده انتظامی استان مازندران برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های پلیس مازندران در سال ۱۳۹۷ اعلام کرد و گفت: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و توسعه اشتغال‌زایی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ - 28May 2018
برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا از اولویت های پلیس مازندران در سال 97 استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم، طرح عملیاتی مقابله با قاچاق کالا به مدت سه روز با استفاده از همه ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی برون‌سازمانی در سطح استان مازندران به مرحله اجرا درآمد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۱۰۵ هزار نخ سیگار و ۱۹۷ بسته تنباکوی قاچاق از کشف ۳۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق،۴۴۰ عدد دارو، هزار و ۲۷۷قلم لوازم‌آرایشی و بهداشتی، ۶۹ هزار عدد مواد غذایی و ۶۰۳ عدد انواع نوشیدنی‌های خارجی قاچاق خبر داد.
 
سردار میرفیضی همچنین از کشف ۳۴ تن چوب آلات قاچاق به همراه ۵۴ دستگاه کولرگازی قاچاق، ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق خبر داد و افزود: ۸۶ ثوب البسه، ۷۰ لیتر سموم کشاورزی و ۱۰۸ گرم طلای خارجی قاچاق از دیگر کشفیات این عملیات بوده است.
 
وی ارزش کشفیات این مقدار کالای قاچاق را قریب به ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص ۱۰ دستگاه خودرو توقیف شد و ۳۷ متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های پلیس مازندران در سال ۱۳۹۷ اعلام کرد و افزود: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و توسعه اشتغال‌زایی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها