جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد؛

برخورد قاطع پلیس با ناهنجاریهای اخلاقی در سواحل کشور

جانشین فرمانده ناجا از برخورد قاطع پلیس با ناهنجاری‌های اخلاقی در سواحل کشور خبر داد و گفت: مردم باید از مکان‌های داخل طرح برای استفاده از مواهب دریا بهره‌گیری کنند.
کد خبر: ۲۹۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ - 28May 2018
برخورد قاطع پلیس با ناهنجاریهای اخلاقی در سواحل کشوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «اسکندر مؤمنی» جانشین فرمانده ناجا عصر امروز در حاشیه نشست فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان‌های شمالی کشور در جمع خبرنگاران به اهمیت نقش اصحاب رسانه در ارتقای امنیت عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌های مازندران در ارتقای امنیت اجتماعی در مازندران موفق ظاهر شدند.
 
وی هدف از برپایی نشست فرماندهان انتظامی و مرزبانی استانهای شمالی کشور را در راستای برنامه‌ ریزی برای اجرای طرح‌های دریا در نوار ساحلی شمال کشور اعلام کرد و افزود: این طرح از 25 خرداد تا پایان تابستان 97 در 158 نقطه با بسیج 5 هزار نیروی پلیسی، امنیتی، دریابانی و ترافیکی در شمال کشور آغاز و اجرا خواهد شد.
 
سردار مؤمنی با اشاره به اینکه طرح دریا و ارتقای امنیت اخلاقی در سطح سواحل شمال کشور تشدید خواهد شد، تصریح کرد: 140 فروند شناور برای حوادث احتمالی ناشی از غریق در سواحل شمال کشور در تابستان امسال به‌ کارگیری می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه مردم هنجاری‌های اخلاقی و دینی را در سواحل از پلیس مطالبه می‌کنند، افزود: ضوابط و مقررات امنیتی، ترافیکی سواحل از سوی مسافران اجرایی شود تا تابستان شادی را با کمک پلیس در سواحل شمالی ایران شاهد باشیم.
 
جانشین فرمانده ناجا از برخورد قاطع پلیس با ناهنجاری‌های اخلاقی در سواحل کشور خبر داد و گفت: مردم باید از مکان‌های داخل طرح برای استفاده از مواهب دریا بهره‌گیری کنند.
 
سردار مؤمنی تعداد غرق شدگان سال گذشته را در سواحل شمال کشور 86 نفر اعلام کرد و گفت: بخش عمده‌ای از غریق‌های سال گذشته در خارج از طرح‌های دریای شمال کشور بوده است.
 
وی از اجرای طرح امنیت اخلاقی و دریا در شهرک‌های ساحلی همزمان با سایر طرح‌های دریا در شمال کشور خبر داد و افزود: همچنین همه شئونات اخلاقی، دینی، مظاهر علنی روزه‌خواری در طرح‌های سالم‌سازی دریای شمال کشور بررسی و برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها