رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان:

دانشگاهیان باید در سایه اتحاد و همدلی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهند/ دفاع مقدس درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت

رئیس دبیرخانه هیئت امنای داشنگاه های آزاد هرمزگان گفت: جامعه دانشگاهی باید در این برهه زمانی در سایه منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی حرکت رو به رشد خود را ادامه دهد.
کد خبر: ۲۹۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ - 28May 2018

دانشگاهیان باید درسایه اتحاد و همدلی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهند/دفاع مقدس درس ایستادگی و شهادت را به ما آموختبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، دکتر «محسن دهقانی» رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت و انقلاب اسلامی را با راه و نام «امام راحل (ره)» به دنیا معرفی کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با شعار وحدت کلمه، از جان گذشتگی و رشادت به پیروزی رسیـد و در طول دوران دفاع مقدس نیز همه اقشار مردم با هر دین و مذهب با همین وحدت کلمه برای دفاع از انقلاب، کشور و ناموس خود به جبهه ها شتافتند و با جان و دل از انقلاب دفاع کردند.

رئیس دبیرخانه هیئت امنا دانشگاه های آزاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: دانشگاهیان باید در این برهه زمانی با شناخت اصل انقلاب و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت رو به رشد خود را دنبال نمایند و در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع کنند.

دهقانی عنوان کرد: انقلاب ما باید الگوی جهانیان باشد و با آگاهی دادن به کشورهای خاورمیانه به خصوص کشورهای همسایه خطر اختلاف افکنی شیعه و سنی توسط دشمنان را به طور مستمر به آنان یادآوری کنیم و نگذاریم که این اتحاد و همدلی با توطئه دشمنان به نتیجه بنشیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار