جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان:

باند سارقان خودرو در هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: درپي وقوع سرقت هاي سريالي خودروی وانت نيسان، طي چند ماه گذشته پلیس آگاهی هرمزگان در یک کار تیمی توانست این باند 13 نفره سارقان را منهدم کند.
کد خبر: ۲۹۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 28May 2018

باند سارقان خودرو در هرمزگان شناسایی و دستگیر شدندبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، سرهنگ «عباسعلی بهدانی فرد» جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند 13 نفره سارقان خودرو در هرمزگان شناسایی و 35 خودرو مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ «بهدانی فر» عنوان کرد: درپي وقوع سرقت هاي سريالي خودروی وانت نيسان طي چند ماه گذشته، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ويژه در دستور کار پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: با رصد افراد سابقه دار در اين رابطه، بازدید صحنه هاي سرقت و بررسي چگونگي پيدايش برخي خودروهاي مسروقه و نهايتا با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي پلیسی، پس از چندین ماه تلاش بی وقفه، باند سارقان شناسايي که پس از هماهنگي قضائي، ابتدا یکی از سارقان دستگير و از وي يک دستگاه پرايد که در صحنه سرقت ها استفاده می کرد، کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به سرقت بيش از 35 دستگاه خودرو و موتورسيکلت اعتراف کردند، گفت: ماموران با اخذ نيابت قضائي، به شهرستان هاي ميناب، جاسک و سيريک اعزام و موفق شدند 9 همدست دیگر این متهمان و نیز مالخران اموال مسروقه را دستگير کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها