سرهنگ علیدوست عنوان کرد؛

امکان تعجیل در اعزام به خدمت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به اول تیرماه 97

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور و آبان ماه امسال هستند، در صورت تمایل می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به اول تیرماه سال 97 تغییر دهند.
کد خبر: ۲۹۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 29May 2018

امکان تعجیل اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاهی به اول تیرماه 97به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «رحمان علیدوست» معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با نیرو‌های مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال جاری، کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور و آبان ماه 97 هستند، در صورت تمایل به اعزام به خدمت در اول تیرماه سال جاری، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10) اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت ایجاد شده، صرفا مربوط به تاریخ اعزام اول تیرماه است، افزود: متقاضیان می‌توانند نتیجه درخواست خود را ظرف 48 ساعت از طریق دفاتر مذکور پیگیری کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: ثبت درخواست تعجیل از طریق دفاتر (پلیس+10) امکان پذیر است و به علت محدودیت ظرفیت، درخواست‌هایی که زودتر ثبت شده‌اند در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها