رزمنده دفاع مقدس:

پیشکسوتان دفاع مقدس باید پرچمداران تحقق اقتصاد مقاومتی باشند

حسین خسروی گفت: امروز پیشکسوتان دفاع مقدس باید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف و برای مقابله با جنگ اقتصادی پیشقدم باشند.
کد خبر: ۲۹۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ - 29May 2018

پیشکسوتان دفاع مقدس باید پرچمداران تحقق اقتصاد مقاومتی باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، محفل نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان تیپ «ویژه شهدا» و لشکر «پنج نصر» به میزبانی لشکر عملیاتی مردم پایه «پنج نصر» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد شفاهی» فرمانده این لشکر امروز در پادگان «قدس» مشهد برگزار شد.

«حسین خسروی» از یادگاران دفاع مقدس و از هادیان سیاسی در این نشست صمیمی اظهار داشت: تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که حفظ و نگهداری انقلاب از انقلاب کردن سخت‌­تر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی مانند سایر پدیده­‌های زندگی است. همانطور که آسیب ­هایی پدیده­ های مختلف زندگی را تهدید می‌کند اگر انقلابیون نیز به هر دلیلی در روند جاری انقلاب دچار غفلت بشوند انقلاب نیز دچار آفت خواهد شد.

خسروی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در حفظ و تداوم انقلاب خاطرنشان کرد: برای انقلاب اسلامی باید کسانی بسوزند که سابقه رزم و انقلابی‌گری بیشتری دارند و تیر و ترکش بیشتری خورده­‌اند. شما پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان صاحبان اصلی انقلاب برای پاسداری از آن باید بیشتر هزینه کنید چون عاملی که باعث حفظ انقلاب می­ شود روحیه ایثارگری است.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: امروز مسئولیت ما مضاعف است. ما باید برای حفظ انقلاب به بیانات مقام معظم رهبری متوسل بشویم. امروز یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مسلح کردن جامعه به شاخصه‌های انقلابی­‌گری است.

وی در پایان گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و باید با اقتصاد با آن مقابله کرد. شما پیشکسوتان دفاع مقدس در این جنگ اولی هستید. همان‌طور که هر کدام از شما در دوران دفاع مقدس در یگان‌­های مختلف محور تدارکاتی بودید امروز نیز باید برای مقابله با جنگ اقتصادی در زمینه اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف، پیشقدم بشوید و با تلاش و مجاهدت در این عرصه نیز پیروز میدان شوید.

در پایان این مراسم «حسن امیری» جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی، ضمن دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس برای ارائه نظرات خود برای احداث هر چه بهتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، از آنها خواست تا نسبت به ثبت و ضبط خاطرات خود و همچنین عملکرد یگان تابعه در دوران دفاع مقدس اقدام کنند.

وی همچنین از پیشکسوتان دفاع مقدس خواست تا در هر چه باشکوه برگزار کردن آئین نکوداشت ایثارگران در هفته دفاع مقدس با مجمع پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان همکاری کنند.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار