سردار کرمی:

اجرای طرح «رمضان الکریم» ضامن ارتقاء امنیت جامعه است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اجرای «طرح رمضان الکریم» را ضامن توفیقات بیشتر پلیس در ارتقاء امنیت و آرامش جامعه برشمرد.
کد خبر: ۲۹۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 29May 2018

اجرای طرح رمضان الکریم؛ ضامن توفیقات پلیس در ارتقاء امنیت و آرامش جامعه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در سایه خدمت به مردم است و رفتار شایسته کارکنان در خدمت رسانی به مردم باعث کسب عزت برای نیروی انتظامی می‌شود.

وی افزود: همگان باید نسبت به مشکلات جامعه حساس بوده و هر یک به وظایف ذاتی خود در راستای حل مشکلات دیگران، توجه داشته باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، در ادامه اجرای طرح «رمضان الکریم» را ضامن توفیقات پلیس در ارتقاء امنیت و آرامش جامعه دانست و خاطر نشان کرد: برنامه یگان ویژه برای ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس؛ «جلب و جذب» همکاری مردم در سطوح مختلف است و در سالیان اخیر گرایش به این رویکرد، تعالی سازمانی و افزایش رضایت مردمی را به همراه داشته است.

سردار کرمی تأکید کرد: رویکرد اجتماعی و حسن اعتماد مردم به پلیس نقطه قوت نیروی انتظامی در مأموریت‌های محوله بوده و باید از این فرصت برای مردمی کردن امنیت نهایت بهره را ببریم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: هدف از اجرای طرح رمضان الکریم؛ افزایش فضای معنوی در نیروی انتظامی است. یگان‌های ویژه ناجا با بهره گیری از فضای قرآنی و معنوی، توسل به سیره و منش اولیا و انبیاء الهی ماموریت‌ها را پیش می‌برند و در کنار انجام وظایف ذاتی، اقداماتی در راستای کمک رسانی به افراد نیازمند دارند که بی شک این رویکرد برگ زرین دیگری در کارنامه این نهاد ارزشمند و انقلابی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار