دریادار خانزادی در بازدید از غرفه خانه فرهنگ ایثار:

قطب‌نمای حرکت در مسیر فداکاری، انس با قرآن کریم است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از غرفه خانه فرهنگ ایثار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: انس با قرآن کریم مبنای حرکت و تدابیر مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری، مبنای بصیرت دینی و قطب‌نمای حرکت آرمانی خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ - 29May 2018

قطب نمای حرکت در مسیر فداکاری انس با قرآن کریم استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با دهمین روز از فعالیت نمایشگاه قرآن، غرفه خانه فرهنگ ایثار میزبان امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش بود.

فرهاد مجلسی مدیر خانه فرهنگ ایثار با تشریح فعالیت ها، امیر دریادار خانزادی را با برنامه های این مجموعه آشنا کرد.

دریادار خانزادی ضمن قدردانی از همت و تلاش خانه فرهنگ ایثار در ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه، ایثار را به معنی گذشتن از همه سرمایه های مادی در راه ارزش ها، اصول و آرمان های دینی و انقلابی تعریف و عنوان کرد: ایثار و فداکاری یادآور حماسه های بزرگی است که به دست فرزندان این مملکت در مسیر پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفت و خلق شد و این به معنی آن است که «یادمان باشد برای همه ارزش ها ایستادیم و از خود گذشتیم و ایثار کردیم».

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه گفت: اگر قرارمان این باشد، انس با قرآن کریم مبنای حرکت و تدابیر مقام معظم رهبری و ولایت مداری مبنای بصیرت دینی و قطب نمای این حرکت آرمانی خواهد بود لذا بر ما تکلیف است که پاسدار حرمت و خون شهدا و ایثارگران باشیم.

وی همچنین با استقبال از برنامه های خانه فرهنگ ایثار و کتاب مردمی ایثار اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش نیز می تواند با الگو قرار دادن کتاب مردمی ایثار در ناوگروه های زیر مجموعه نیروی دریایی که به ماموریت های طولانی در آبهای آزاد راهی می شوند نیز نگارش و منتشر شود، دریادار خانزادی در خصوص کتابهای منتشر شده با محتوای تاریخ شفاهی و خاطرات رزمندگان و آزادگان تأکید داشت که همکاری مشترکی با سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش برقرار شود تا از تجربیات خانه فرهنگ ایثار در این بخش کمک گرفته شود.

بنا بر این گزارش، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن چلچراغ هدایت»، از 29 اردیبهشت تا 14 خرداد، از ساعت 17 الی 24 پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار