حاتمی‌کیا زیرنویس اشاره فیلم‌هایش را برای ناشنوایان تولید می‌کند

کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» خطاب به ناشنوایانی که در اکران این فیلم حضور داشتند، گفت: قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام بدهم که آثار قبلی‌ام را نیز بتوانیم با زیرنویس اشاره در اختیار شما عزیزان قرار دهم.
کد خبر: ۲۹۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 29May 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» با زیرنویس اشاره با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا و با استقبال ناشنوایان در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

حاتمی‌کیا ضمن تشکر از حضور ناشنوایان در این اکران و استقبال از فیلم سینمایی «به وقت شام» گفت: چنین اکرانی برای من تجربه بی‌نظیری بود و خوشحالم از این که سهمی کوچک در این اتفاق خوشایند دارم و بسیار مسرورم که شما همانطور که خودتان دوست دارید به نمایش در می‌آید.

وی در ادامه افزود: امیدوارم موانع اکران ناشنوایان در سراسر کشور رفع شود تا شما بتوانید به نحو مطلوب خودتان فیلم‌ها را تماشا کنید که این کمترین حقی است که مسئولین و سینما به گردن شما عزیزان دارند.

ابراهیم حاتمی‌کیا در ادامه این اکران که در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار شد اظهار کرد: از سازمان اوج بابت تدارک زیرنویس اشاره برای فیلم سینمایی به وقت شام تشکر می‌کنم و باید همت شود که تمامی آثار به راحتی در معرض تماشای ناشنوایان عزیز قرار گیرد.

وی افزود: قول می‌دهم که تمام تلاشم را انجام بدهم که آثار قبلیم را نیز بتوانیم با زیرنویس اشاره در اختیار شما عزیزان قرار دهم.

حاتمی کیا تصریح کرد: پس از دو ماه و نیم اکران فیلم به وقت شام، خوشحالم که آخرین روزهای نمایش فیلم با حضور شما عزیزان مبارک شد.

کارگردان به وقت شام در پایان گفت: امیدوارم اگر بعد از این فیلم می‌سازم اول به شما عزیزان فکر کنم تا همزمان با اکران شما نیز بتوانید در کنار مردم به تماشای فیلم بنشینید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها