پدر شهید مدافع حرم:

رسالت پیشکسوتان دفاع مقدس تربیت نسل انقلابی است

پدر فرمانده شهید مدافع حرم «جواد محمدی» گفت: هر چند ما بازنشسته شده‌­ایم، اما فکر و اندیشه ما جوان است لذا باید سعی کنیم فرزندانمان را انقلابی تربیت کنیم تا مدافع انقلاب باشند.
کد خبر: ۲۹۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ - 30May 2018

رسالت پیشکسوتان دفاع مقدس تربیت نسل انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، محفل انس فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال شرق نزاجا، حجت­‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در مجتمع تفریحی ثامن ­الائمه (ع) برگزار شد.

امیر «آذریان» در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که در ایام پیروزی غرور آفرین عملیات «بیت­ المقدس» میزبان یادگاران دفاع مقدس هستیم.

ارشد نظامی آجا در شمال شرق خاطرنشان کرد: هر چند امروز شما پیشکسوتان دفاع مقدس موی سفید کرده­‌اید و نسل امروز از فداکاری شما بی‌اطلاع است و تصورشان از دوران دفاع مقدس صرفا یک داستان است، اما شما در آن دوران حماسه با جسارت و جرأت در مقابل استکبار ایستادید و افتخار آفریدید و امنیت پایدار را برای ایران اسلامی و مردم این سرزمین به ارمغان آوردید.

وی ابراز داشت: ما هر چه در رابطه با فداکاری شما در دوران دفاع مقدس بگوئیم باز هم حق مطلب ادا نشده است و هنوز جای سخن هست. ما هر کجا توانسته‌­ایم از رشادت­ ها و فداکاری‌های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی سخن گفتیم تا فرهنگ ایثار و شهادت فراموش نشود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال شرق تصریح کرد: «غلامرضا محمدی» و «محمدرضا سنجرانی» از همرزمان شما در لشکر 77 پیروز ثامن­ الائمه (ع) و ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس بودند که در تداوم راه شهدا، فرزندانشان برای دفاع از حرم آل‌الله و اینکه حتی یک کاشی از حرم حضرت زینب (س) کم نشود در مقابل نیروهای تکفیری داعش ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی در پایان گفت: یکی از افتخارات من این است که شاگرد تعدادی از شما پیشکسوتان بوده‌­ام و درس فرماندهی را از شما آموختم. من به شما پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار می­ کنم و بر دست و پای شما بوسه می­‌زنم.

در ادامه «غلامرضا محمدی» پدر فرمانده شهید مدافع حرم «جواد محمدی» در سخنانی اظهار داشت: تصور نکنید با پایان جنگ، کار ما نیز به اتمام رسیده است. ما تا زنده هستیم سرباز هستیم و باید از انقلاب و رهبر عزیزمان دفاع کنیم چون این انقلاب ثمره تلاش‌­ها و مجاهدت­ های حضرت امام خمینی (ره) و انقلابیون و ایثارگران است.

وی افزود: مطمئن باشید خداوند در همه شرایط شاهد اعمال ما است؛ پس باید از پای ننشینیم و در راه حفظ و حراست از انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نباشیم تا خداوند از ما راضی باشد.

محمدی متذکر شد: هر چند ما بازنشسته شده‌­ایم اما فکر و اندیشه ما جوان است لذا باید سعی کنیم فرندانمان را انقلابی تربیت کنیم تا مدافع انقلاب باشند. امیدوارم همواره در خط ولایت بمانیم و سرباز مقام معظم رهبری باشیم.

در پایان این مراسم از «غلامرضا محمدی» پدر شهید مدافع حرم «جواد محمدی» جانشین فرمانده محور امام حسن مجتبی (ع) که در 15 بهمن 1394 در عملیات آزادسازی «نبل الزهراء» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین «محمدرضا سنجرانی» پدر شهید «رضا سنجرانی» فرمانده مرکز آموزش فاطمیون که در اول مهرماه سال گذشته مصادف با دوم محرم در «دیروالزور» به شهادت رسید، تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها