سردار مقیمی خبر داد؛

افزایش 17 درصدی تقدیر شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی

رییس پلیس آگاهی ناجا از افزایش 17 درصدی تقدیر شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ - 30May 2018

دیدار چهره به چهره رئیس پلیس آگاهی ناجا با مردم/ افزایش 17 درصدی تقدیر شهروندان از کارکنان پلیس آگاهیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رییس پلیس آگاهی ناجا به همراه معاونان با حضور در مرکز نظارت همگانی (197) با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی پس از این دیدارها اظهار داشت: تعداد تماس‌های صورت گرفته از سوی شهروندان با سامانه 197 در سال 95 بیش از 15 هزار و در سال 96 بیش از 18 هزار مورد بوده که باید بگویم میزان تماس‌های دریافتی 15 درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: طبق گزارشات اعلامی از سوی کارشناسان مربوطه، تقدیر از کارکنان پلیس آگاهی در سراسر کشور 17 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از کاهش 4 درصدی شکایت شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی خبر داد و گفـت: با جدیت به انتقادات و شکایات مردم ترتیب اثر داده و رسیدگی به این موارد از جمله اولویت‌های کاری این پلیس است.

سردار مقیمی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوه و شگرد جرایم مختلف با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده است پلیس نیز با ارتقاء دانش و مهارت، سعی در مقابله و پیشگیری از جرایم دارد.

وی به اثربخش بودن دیدار‌های مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا اشاره و بیان کرد: امروز به همراه معاونانم به بیش از 60 درخواست هموطنان در این مرکز رسیدگی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر شد. همچنین بخشی از گفت‌وگو و درخواست‌های مردمی به صورت تلفنی مطرح شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: بیشترین مراجعات امروز مربوط به تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های سرقت بود که در این خصوص دستورات لازم جهت اقدام و بررسی صادر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار