فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنان اسلام جرات تعدی و تجاوز به خاک کشورمان را ندارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه نیروی زمینی ارتش در بهترین آمادگی رزمی قرار دارند و دشمنان اسلام جرات تعدی و تجاوز به خاک کشورمان را ندارند.
کد خبر: ۲۹۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 30May 2018

مردم آذربایجان همپای انقلاب ایستاده‌اندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جمع نیروهای این یگان در تبریز، مأموریت اصلی این نیرو را حفظ آمادگی رزمی دانست و اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه نیروی زمینی ارتش در بهترین آمادگی رزمی قرار دارند و دشمنان اسلام جرات تعدی و تجاوز به خاک کشورمان را ندارند.

حیدری با اشاره به سابقه مردم آذربایجان در طول تاریخ و با بیان اینکه آذربایجان قطب اقتدار کشور و ولایتمداری است، افزود: مردم خوب آذربایجان با سابقه تاریخی بسیار خوب و شهدای ارزنده با روحیه ولایتمداری و با بصیرت مثال زدنی ثابت کرده‌اند همپای انقلاب ایستاده اند و هر تهدیدی را پاسخ دندان شکن خواهند داد.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی بخش مهمی از پازل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: در طول تاریخ مردم آذربایجان در تمامی صحنه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

حیدری با اشاره به راهبرد مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتقای روحیه کارکنان این نیرو افزود: بخش عظیمی از اندیشه و وقت فرماندهان نیروهای مسلح معطوف به موضوعات معیشتی و رفاه کارکنان است.

وی به اجرای طرح‌های 26 گانه لبیک برای ارتقای توان و اقتدار نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: محور اصلی این طرح‌ها معطوف به افزایش روحیه و رفاه کارکنان است که این امر مورد تاکید فرمانده کل قوا و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها