همزمان در سراسر کشور؛

آزمون رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

آزمون رشته‌های معارفی چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا (پنج‌شنبه دهم خرداد‌ماه) از ساعت 10 صبح تا 22 در سه رشته به‌صورت الکترونیکی و آنلاین در سرار کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 30May 2018

آزمون رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام علی مقنی معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری آزمون رشته‌های معارفی چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: مرحله نخست و شهرستانی آزمون رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم پنج‌شنبه دهم خرداد‌ماه از ساعت 10 صبح تا 22 در سه رشته حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف حدیث و تفسیر قرآن کریم به‌صورت الکترونیکی و آنلاین در سایت maaref114.ir برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند فقط در آزمون یک رشته از رشته‌های معارفی چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کنند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید 25 سوال را در مدت 30 دقیقه پاسخ دهند.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان اینکه 30 هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: افرادی که ثبت‌نام هم نکرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند؛ تمامی متقاضیان شرکت در این آزمون، پس از ورود به سایت، وارد کردن اطلاعات اولیه و انتخاب رشته، صفحه آزمون مربوطه برای آن‌ها باز خواهد شد.

حجت‌الاسلام مقنی با اشاره به اینکه مرحله استانی آزمون رشته‌های معارفی چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تیرماه و مرحله کشوری در مهرماه برگزار خواهد شد، تاکید کرد: شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله بعدی یعنی استانی باید نمره 60 از 100 را کسب کنند.

چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در 2 بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ پنج جز، حفظ 10 جز، 20 جز، حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق، رشته‌های معارفی شامل حفظ و معارف موضوعی قرآن، حفظ و معارف حدیث و تفسیر قرآن مهرماه در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار