رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد؛

برگزاری بیش از 40 هزار برنامه در مراکز دینی فارس به مناسبت ارتحال امام (ره)

حجت الاسلام «محمد رضایی» با بیان اینکه امسال به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) بیش از 40 هزار برنامه در مراکز دینی استان فارس برگزار می شود، گفت: سخنرانی، نشست های علمی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی از جمله این برنامه ها است.
کد خبر: ۲۹۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 30May 2018

بیش از40 هزار برنامه در مراکز دینی فارس به مناسبت ارتحال امام برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به تشریح برنامه های گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد پرداخت و گفت: امسال به دلیل همزمانی شب های قدر در ماه مبارک رمضان و نیمه خرداد، هزینه، بازخورد و خروجی هیچ گونه اعزامی به مرقد امام نخواهیم داشت.

وی افزود: امسال هیچ گونه اعزامی به حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام محمد رضایی از برگزاری 40 هزار برنامه در مراکز دینی استان فارس خبر داد و گفت: سخنرانی، نشست های علمی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، برپایی ایستگاه های صلواتی را از جمله برنامه هایی مطرح کرد که در سطح عمومی برگزار خواهد شد. وی افزود: ویژه برنامه سوگواری سیزدهم خرداد ماه ساعت 22 در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس همچنین از برگزاری ویژه برنامه دیگری در این راستا در چهاردهم خرداد ماه ساعت 18:30 خبر داد و بیان کرد: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی (آیت الله اراکی) در این برنامه به سخنرانی می پردازند و دو قاری بین المللی نیز به تلاوت قرآن خواهند پرداخت.

رضایی در ادامه برپایی محفل انس با قرآن کریم، بداهه نویسی و خوشنویسی تحت عنوان مشق عشق،‌ برگزاری مراسم سوگواری در بازار و مسجد وکیل با حضور مجامع صنفی و اتحادیه‌ها، برپایی نمایشگاه کتاب در ورودی حرم احمد بن‌ موسی (ع)، برگزاری مسابقه بهترین طراحی پوستر، برگزاری مسابقه فرهنگی صحیفه نور، مسابقه کتبی امام و خانواده، برگزاری نشست‌های بصیرتی و آماده‌سازی مناطق مختلف شهر توسط شهرداری را از دیگر برنامه هایی که در ایام نیمه خرداد برگزار می شوند، عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال های قبل اعزام به حرم امام خمینی (ره) را داشتیم، گفت: امسال به دلیل همزمانی شب های قدر در ماه مبارک رمضان و نیمه خرداد هیچ گونه اعزامی به مرقد امام نخواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس هزینه، بازخورد و خروجی اعزام ها به تهران جهت حضور در حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را علت اصلی توقف این حرکت عنوان کرد و با تاکید بر اهمیت تبیین و بررسی ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: ابعاد زندگانی امام آنقدر وسیع بود که هر چقدر هم بر روی این موضوع کار کنیم باز هم کم است لذا سیره زندگی و نوع برخورد امام راحل در خانواده موضوع قابل توجهی است که باید در مساجد به تشریح و بررسی آنها پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها