سردار قنبری خبر داد؛

انهدام تیم تروریستی در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.
کد خبر: ۲۹۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 30May 2018

گرفتاری تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس سراوان/ هلاکت عامل انتحاری و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و یک جلیقه انتحاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات دقیق این خبر، اظهار داشت: تیم‌های تکاوری پلیس در جوار منطقه عمومی مرز سراوان با عوامل گروهک تروریستی ضد انقلاب درگیر و در این عملیات عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در صحنه این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین، چند عدد تله انفجاری و جلیقه انتحاری و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به نیرو‌های پلیس در این عملیات نرسیده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با گروه‌های تروریستی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند به شدت و قاطعیت برخورد و اجازه هیچ گونه جولانی را به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها