شاخه‌های نظامی مقاومت: با تجاوزات رژیم صهیونیستی مقابله به مثل خواهیم کرد

شاخه‌های نظامی گروه‎‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: زمانی که دشمن به تنهایی قواعد نبرد و معادلات درگیری را مشخص می‌کرد، به سر رسیده است.
کد خبر: ۲۹۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ - 30May 2018

شاخه‌های نظامی مقاومت: با تجاوزات رژیم صهیونیستی مقابله به مثل خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری فلسطین‌الیوم، شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک تاکید کردند که پاسخ حمله را با حمله خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: اگر دشمن با نیروهای ظلم و طغیانگری تقویت می‌شود ما با خداوند و اراده ملتمان تقویت می‌شویم و امکاناتی که هم اکنون داریم، را به لطف خون شهداء به دست آمده است و امروز در راستای وفاداری به شهداء و پشتیبانی از ملتمان در نبرد برای تحقق حقوقششان، این امکانات را علیه دشمن به کار خواهیم بست.

شاخه‌های نظامی مقاومت افزودند: به دشمن درباره پیامدهای اصرارش برای بر هم زدن معادلات با مقاومت یا تجاوز به ملتمان هشدار می‌دهیم و بر آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تجاوز یا حماقتی که دشمن مرتکب می‌شود، تاکید می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: دوست و دشمن می‌دانند که محاسبات از تصمیم ملی و خالصمان که بر اراده ملت، منافع و خواسته آن‌ها استوار است، نشأت می‌گیرد و در نتیجه ما در برابر حماقت دشمن و سران زورگوی آن‌ها دست بسته باقی نمی‌مانیم و هرگز در قبال جنایت آن سکوت نخواهیم کرد.

شاخه‌های نظامی مقاومت تاکید کردند: گذر زمان ثابت کرد و در هر مرحله از درگیری ثابت خواهد شد که واکنش ما در زمان و مکان مناسب و به شیوه مناسب صورت خواهد گرفت.

گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد سه شنبه در واکنش به جنایات مستمر صهیونیست‌ها، حدود 27 موشک و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد. متعاقب این حملات مقاومت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات به غزه را از سر گرفته و چندین موضع را بمباران کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها