با حضور سردار کارگر صورت گرفت؛

تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره فیلم رسام و رزمواره مدافعان حرم

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره فیلم رسام و رزمواره مدافعان حرم با حضور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ - 30May 2018

تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره فیلم رسام و رزمواره مدافعان حرمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی جشنواره بین المللی فیلم دفاع مقدس و مقاومت رسام و رزمواره مدافعان حرم امشب با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

«علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: کار اولین جشنواره بین المللی فیلم رسام را از اردیبهشت و خرداد سال گذشته آغاز و در پایان سال آثار ارسالی را جمع آوری کردیم.

وی افزود: 2097 اثر به جشنواره رسام ارسال شد که از این تعداد 1458 اثر از 92 کشور جهان بود و مابقی آثار تولید شده در داخل بودند که همه این آثار مراحل داوری را گذراندند. در این جشنواره از کشورهایی چون ایتالیا، ایرلند، دانمارک، انگلیس، لهستان، اسلوونی، فرانسه، بوسنی، آمریکا، ترکیه، اردن، عراق، سوریه، مصر و هند اثر داشتیم که این موضوع باعث شگفتی بود.

جعفری خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که این جشنواره را از دیگر جشنواره‌های ما متمایز می‌کرد، ایجاد کارگاه‌های آموزشی در چندین استان بود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

وی همچنین گفت: رویداد دوم امسال برگزاری رزمواره مدافعان حرم بود که این برنامه به منظور قدرشناسی از عزیزان مدافع حرم که عزت و افتخار را برای ایران اسلامی رقم زده بودند، شکل گرفت. در این رزمواره در بخش‌های مختلفی چون مطبوعات و خبرگزاری‌ها، بخش شنیداری و دیداری، بخش موسیقی و سرود، بخش مجازی و حوزه مردمی فعالیت‌های خوبی انجام گرفت و از 2 هزار اثر ارسالی 180 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار