کتاب «رازهای پنهان» زندگینامه شهدای سلطان آباد شیراز منتشر شد

کتاب «رازهای پنهان» زندگینامه شهدای شهرک سلطان آباد شیراز به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس منتشر و وارد بازار کتاب شد.
کد خبر: ۲۹۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 31May 2018

کتاب «رازهای پنهان» زندگی نامه شهدای سلطان آباد شیراز منتشر شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، زندگینامه شهدای سلطان آباد شیراز در قالب کتاب «رازهای پنهان» به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان، بنیاد شهید فارس و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس توسط محمدجواد فرهانی چاپ و روانه بازار کتاب شد.

این کتاب به معرفی 18 شهید شهرک سلطان آباد شیراز می‌پردازد که توسط انتشارات نامه پارسی در یک هزار نسخه به چاپ رسیده است.

در قسمتی از این کتاب در خاطره‌ای بنام «پارتی بازی» از همرزم شهید قنبر کیانی زاده آمده است:

مدت‌ها بود با تعداد زیادی از بچه‌های محل می‌خواستیم عضو بسیج شویم اما به هر دری می‌زدیم، نمی‌شد. می‌گفتند: «سنتان کم است. شما را قبول نمی‌کنیم.»

آخرش 19 فروردین 61 بود که من و سلیم فرمانی با 20 نفر از بچه های محل رفتیم به ساختمان بسیج شلمچه فعلی در خیابان زند، اما این بار قنبر هم با ما بود. قبلش به قنبر سپرده بودیم تا با برادرش حاج ابراهیم صحبت کند بلکه پارتی ما شود و ما را قبول کنند.

بالاخره با صحبت های قنبر و با وساطت حاج ابراهیم، با جگر خونی هر جور بود ما را قبول کردند و ما عضو بسیج شدیم. از خوشحالی در پوستمان نمی‌گنجیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار