نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

«آیت الله مهمان نواز» نعمتی برای مردم خراسان شمالی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری «آیت الله مهمان نواز» را نعمتی برای مردم استان دانست.
کد خبر: ۲۹۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ - 31May 2018

«آیت الله مهمان نواز» نعمتی برای مردم خراسان شمالی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد این عالم فقیه گفت: از همه شما مردم باوفای خراسان شمالی تشکر می کنم که از لحظه درگذشت این عالم مجاهد همدردی کردید، شما آبروی بزرگی برای این استان شدید و حماسه خوبی در بدرقه این عالم مجاهد آفریدید.

وی بیان کرد: آیت الله مهمان نواز یک عمر از شهدا و رزمندگان سخن گفت و نهایتا دیوار به دیوار شهدا در جوار امامزاده سیدعباس (ع) ماوا گرفت.

یعقوبی با اشاره به قرآن گفت: خداوند در قرآن می فرماید ما برای اینکه شما راه گم نکنید ستارگانی در آسمان به وجود آوردیم تا در تاریکی شب به وسیله آن ستارگان راه را پیدا کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: خداوند بر روی زمین ستارگانی قرار داده تا ظلمت های جهل را بشکافند این ستارگان همان عالمان ربانی هستند که با سخنان و رهنمودهایشان راه روشن را نشان می دهند.

وی اظهار کرد: خداوند در هر عصری از این بزرگان ذخیره دارد تا دین را تبیین و ترویج کنند در خراسان شمالی نیز به وسیله آیت الله مهمان نواز این نعمت بزرگ به مردم داده شده است.

یعقوبی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند آیت الله مهمان نواز برای مردم خراسان شمالی برکت بود، گفت: این عالم ربانی قبل از انقلاب در آن ظلمت ظلم و طاغوت تلاش کرد و نیم قرن خدمات تحسین برانگیزی ارائه کرد و ما در چهلمین روز درگذشت این بزرگوار جمع شده ایم تا بر عهدی که بسته ایم بمانیم و راه بصیرت و راه دفاع از حریم و حرم را پاس بداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخشی از سخنان خود میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت و افزود: امیدوار روزی هستیم که آل سعود سقوط کند و حرم مطهر امام حسن مجتبی (ع) را مجلل ببینیم.

گفتنی است، مراسم اربعین ارتحال آیت الله حبیب الله مهمان نواز در کنار مزار ایشان در امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد با حضور تولیت آستان قدس رضوی و مسئولین استانی و همچنین مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار