امام جمعه نکا:

دشمن در حوزه زنان به دنبال ایجاد آسیب های بزرگ است

امام جمعه نکا با بیان اینکه دشمن در حوزه زنان متمرکز شده و به‌دنبال ایجاد آسیب‌های بزرگ است، گفت: وظیفه لشکر مردمی حضرت زینب (س) متمرکز شدن برای فرهنگسازی و ایجاد جبهه مقاومت و مراقبت در مقابل اقدامات دشمن است.
کد خبر: ۲۹۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 31May 2018
دشمن در حوزه زنان به دنبال ایجاد آسیب های بزرگ استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی‌لائینی» امام جمعه نکا ظهر امروز در نشست ارکان لشکر مردمی حضرت زینب (س) اظهار داشت: اگر بناست که نهضت ما رو به ظهور باشد و بسیج مستضعفین جهانی را پایه‌ریزی کرده و از نظر زمانی پیرو ظهور باشیم، باید چشم‌اندازی بسیار وسیع و افقی بلندمدت که جهانی و همیشگی باشد را برای خود ترسیم کنیم و اگر کمتر و کوچک‌تر از این  افق را ببینیم، یعنی انقلاب را نشناختیم.
 
وی افزود: تلاش‌ها باید همگام با زمان بوده و باید در مسیر گذر زمان همگام با آن قدم برداریم تا به‌موقع و بهنگام اقدامات لازم را انجام دهیم.
 
امام جمعه نکا با اشاره به تجربه 40 ساله پس از انقلاب گفت: این تجربه به ما نشان داده که برخی از جاها نخواستیم یا نتوانستیم بفهمیم که به‌موقع اقدام نکردن باعث بروز خساراتی شد و به‌دلیل داشتن استعدادها و ظرفیت بالا توانستیم خود را حفظ کنیم.
 
وی بیان کرد: یکی از اقدامات لازم و مفید تشکیل لشکر مردمی حضرت زینب(س) بود که در حوزه خواهران به فعالیت‌هایی برای  جذب کمک‌های مردمی مالی و مادی و فرهنگی می‌پردازد.
 
امام جمعه نکا با اعلام اینکه ما  از نظر رسانه و ابزار از دشمن عقب‌تر هستیم، تکنولوژی آنها پیشرفته‌تر از ماست، تصریح کرد:  آنها هر روز در حال تلاش برای به کاهش رساندن سن تأثیرپذیری تبلیغاتی و نفوذپذیری توسط خودشان هستند تا به عمق رفتار و هنجار جامعه نفوذ کرده و با ابزارهایی که در دست دارند اهداف خود را عملی کنند.
 
امام جمعه نکا خاطرنشان کرد: اولویت دستورالعمل این لشکر باید توجه به اثبات اصل مشروعیت مقاومت منطقه‌ای باشد، چرا که این لشکر بیانگر این موضوع بوده که ما حضور برون‌مرزی داریم و پشتیبان حضور منطقه‌ای هستیم.
 
محمدی‌لائینی با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: در قرآن بیان‌شده که منافقان مانع جهاد مالی و جانی بودند، پس یکی از وظایف این لشکر تقویت بعد فرهنگی برای نشان دادن اهمیت اقدامات است.
 
وی خاطرنشان کرد: بحث اطلاع‌رسانی در این زمینه بسیار اهمیت دارد، به این دلیل که دشمن در حوزه زنان متمرکز شده و به‌دنبال ایجاد آسیب‌های بزرگ است، وظیفه این لشکر متمرکز شدن برای فرهنگسازی و ایجاد جبهه مقاومت و مراقبت در مقابل اقدامات دشمن  است.
 
امام جمعه نکا تصریح کرد: امروز هم  پرچم در دستان مقام معظم رهبری است که سکان‌دار اصلی انقلاب است و همه ما باید رهرو این راه باشیم و در مسیر ظهور امام زمان (عج) تلاش کنیم.
 
محمدی‌لائینی اضافه کرد: دولت‌مردان هم  باید با همکاری و همیاری به‌موقع، مشکلات را رفع و رجوع کنند تا هیچ اتفاق بدی نیفتد.
 
وی در پایان گفت: دشمن در مسیر اینکه مردم را وادار به شورش و اعتراض کند، قدم برمی‌دارد و می‌داند که حمایت مردم مهم‌ترین دلیل استقرار انقلاب است و تلاش می‌کند اعتراض مردمی را برانگیزد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار