سردار شریف پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

اسرائیل ضرب شصت محکمی از مقاومت در جولان دریافت کرد/ شکست طرح غربی‌ها درباره فلسطین

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس از سوی امام راحل، توانست راهبرد اساسی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد.
کد خبر: ۲۹۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 01June 2018

روز قدس راهبرد اساسی رژیم صهیونیستی را زیر سوال بردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: روز جهانی قدس امسال با سال‌های گذشته قطعا متفاوت خواهد بود.

وی گفت: سرزمین فلسطین سی سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با دسیسه‌های آمریکا و انگلیس توسط صهیونیست‌ها اشغال شد و مردم آن کشور را آواره کرد. امسال در هفتادمین سال اشغال آن سرزمین هستیم. 

شریف ادامه داد: حوادث اخیری که در منطقه و فلسطین اشغالی اتفاق افتاد تاثیراتی را در این موضوع خواهد داشت. 

رئیس ستاد انتفاضه و قدس تصریح کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس از سوی امام راحل، توانست راهبرد اساسی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد. هر سال در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، ظلمی که به مردم فلسطین شده است نزد مردم جهان بازخوانی می‌شود و این بزرگترین ضربه روحی به رژیم صهیونیستی است.

شریف گفت: یکی از ویژگی‌های امروز انتفاضه فلسطین، حضور جوانان نسل‌های جدید این کشور است که آماده بازگشت به سرزمین مادری خود هستند. راهپیمایی‌های بازگشت که در هشت هفته اخیر رخ داده، نشان از آن دارد که آرمان‌های فلسطین هنوز زنده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس تصریح کرد: بدون شک دیوار حائل و فنس‌های پوسیده نمی‌توانند حصار محکمی برای رژیم صهیونیستی باشند.

وی با اشاره به حرکت جنون‌آمیز و انتحاری ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف افزود: شاهد بودیم که جز دو سه کشور ناشناخته، هیچ کشوری حاضر نشد سفارت خود را به قدس انتقال دهد و این اقدام نقطه عطفی بود که حمایت آشکار آمریکا از رژیم صهیونیستی را بر همگان روشن کند.

شریف گفت: کسانی که به عنوان پرده‌دار کعبه، جانب رژیم صهیونیستی را گرفتند، نزد مردم مسلمان رسوا شدند و این هم ویژگی دیگری بود که منجر به مشخص شدن صف حامیان فلسطین و کسانی که از پشت به آنها خنجر زدند، شد.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که دیگر داعش به عنوان حاشیه امن رژیم صهیونیستی، وجود ندارد، افزود: ما این موفقیت را مدیون نیروهای مقاومت و قدرت روزافزون جبهه مقاومت در تمام منطقه هستیم.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: صهیونیست‌ها بدانند که نزد آزادی‌خواهان جهان و مسلمانان، رژیمی ناقض حقوق بشر، کودک‌کش و به عنوان غده سرطانی در منطقه به حساب می‌آیند.

شریف تصریح کرد: شما صهیونیست‌ها بدانید که تلاشی که در سرزمین‌های اشغالی به همراهی و حمایت آمریکا و پول‌های قارون منطقه برای پیشبرد طرح‌های خود انجام می‌دهید، راه به جایی نخواهد برد. شما باید برای یهودیانی که از سرتاسر جهان جمع کرده‌اید جای دیگری پیدا کنید؛ چراکه مردم فلسطین صاحب سرزمین و کشور خودشان هستند.

وی افزود: امروز شما دستتان خالی است و جبهه مقاومت که پشتیبان اصلی فلسطین به حساب می‌آید، دست پُری دارد. موفقیت‌های جبهه مقاومت نه تنها در بُعد عملیاتی و میدانی، بلکه در بُعد سیاسی هم قابل مشاهده است. دیدیم که پیروزی مردم لبنان و عراق در انتخابات پارلمانی و از طرفی پیشرفت‌های مبارزان و نیروهای مقاومت در یمن، دستاوردهای بزرگی است که در برابر دستان خالی شما به دست آمده است.

شریف در پایان ابراز امیدواری کرد که روز قدس امسال شاهد حضور پرشور و شاداب ملت ایران و دیگر ملت‌های جهان باشیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها