آغاز توزیع محصولات فرهنگی ویژه زائران حج تمتع ۹۷

مسؤل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران از آغاز توزیع بن‎های محصولات فرهنگی زائران حج تمتع ۹۷ منطقه تهران ویژه استان‎های تهران، زنجان، البرز، سمنان، قزوین و البرز خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 01June 2018

آغاز توزیع محصولات فرهنگی ویژه زائران حج تمتع ۹۷به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود حاجی ابراهیمی از آغاز توزیع بروشورهای بسته‎های معرفت ویژه زائران حج تمتع از امروز خبر داد و اظهار کرد: بسته‎های فرهنگی ویزه زائران حج تمتع در 12 بسته متنوع ارائه می‎شود.

وی افزود: مدیران کاروان ‎های حج استان های تهران، زنجان، سمنان، قزوین و البرز می‎توانند بعد از مراجعه به دفاتر استانی بن‎های خود را دریافت کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران با اشاره به سطح‌بندی محصولات فرهنگی زائران حج تمتع خاطر‌نشان کرد: این محصولات در چهار گروه تحصیلی ابتدایی، دیپلم، لیسانس و تحصیلات عالی و به تناسب جنسیت زائران (زن یا مرد) و انفرادی و زوج تقسیم بندی شده است؛ برای تمام زائران زن یا مرد که به صورت انفرادی و یا زوج در این سفر معنوی حضور خواهند داشت پیش‎بینی محصولات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه این محصولات با تخفیف 20 درصدی در اختیار زائران قرار می گیرد، ابراز داشت: هر زائر 15 هزار تومان بن خرید کتاب دارد که با این تخفیف می تواند محصولات فرهنگی مورد علاقه خود را تا 18 هزار تومان خریداری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی ابراهیمی اضافه کرد: البته اگر زائران کاروان یکی از بسته‎های دوازده گانه را انتخاب کنند مبلغ فوق تا 27 هزارتومان افزایش پیدا خواهد کرد؛ بسته‎های پیشنهادی با توجه به نیاز زائران در این سفر آماده شده است که پس از انتخاب زائر توسط مدیر به آنها تحویل داده خواهد شد و مدیران محترم کاروان پس از ثبت درخواست زائران در سامانه محصولات فرهنگی کتابهای زائران را تحویل خواهند گرفت

وی تأکید کرد: محصولات فرهنگی ارسالی توسط مدیران در اولین جلسه آموزشی به زائران تحویل داده می‎شود.

یادآور می شود، توزیع بن‎های محصولات فرهنگی منطقه تهران از امروز آغاز شده و استان‎های دیگر از شنبه هفته آینده 12 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار