رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان:

دشمن کم‌کاری برخی مدیران را ناکارآمدی حاکمیت جلوه می‌دهد

«محمدحسن پیرچه» گفت: امروز دشمن می‌کوشد تا با برجسته کردن کم‌کاری برخی مدیران، ناکارآمدی افراد را به ناکارآمدی حاکمیت توسعه دهد.
کد خبر: ۲۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ - 01June 2018

دشمن کم‌کاری برخی مدیران را ناکارآمدی حاکمیت جلوه می‌دهدبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «محمد حسن پیرچه» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان در جمع نمازگزاران سمنان از نماز جمعه به‌ عنوان مرکز تعلم و تعلیم و تربیت و مدرسه علم و بصیرت‌افزایی یاد کرد که می‌تواند از التهاب در جامعه که دشمنان در برنامه خود طراحی کرده‌اند، بکاهد و آرامش و اطمینان بیشتری در جامعه حاکم کند.

وی از دیگر رسالت‌های نماز جمعه را آیینه روشن خواسته‌ها و مطالبات مردم از مسؤولان و انتظار آن از حاکمیت اسلامی دانست و گفت: خطیب نماز جمعه پیام‌ رسان ملت و حاکمیت است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان از نماز جمعه به‌ عنوان نهادی مبارک رحمانی یاد کرد که دو ویژگی برکت و رحمت در تمام جلوه‌های آن می‌درخشد.

وی پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس و دیگر حوادث در انقلاب را از جمله این ویژگی‌ها دانست.

پیرچه نماز جمعه را محل امن و پناهگاه مردم دانست و گفت: این محل، جای حضور اقشار مختلف مردم از حیث فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در چارچوب انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه جایگاه نماز جمعه به‌ عنوان پناهگاه دل‌های شکسته و دفاع از محرومان و مستضعفان و کاهش آلام آنان است، خاطرنشان کرد: این پایگاه بر خدمات‌رسانی به مردم افتخار می‌کند.

پیرچه از دیگر ویژگی‌های نماز جمعه را معرفی بهترین کالاهای تولید داخلی که هیچ وابستگی‌ای به خارج ندارد، یاد کرد و گفت: این پایگاه ضامن امنیت ملی جامعه است و برای تبیین آینده نظام به‌ سوی پیشرفت باید بر تولید سرمایه‌های اجتماعی فکر کند؛ بنابراین نماز جمعه با تقویت و ترویج گفتمان خدمت به مردم می‌تواند همانند گذشته کشتی انقلاب اسلامی را از فتنه‌ها و طوفان‌های حوادث عبور دهد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان همچنین تقویت روحیه امید به نظام را از دیگر ویژگی‌های پایگاه نماز جمعه عنوان و اظهار کرد: استکبار جهانی در شکست‌های چهل ساله خود در غرب آسیا بیش از هر زمان دیگر درصدد است تا با تبلیغ اخبار و شایعات دروغ و بزرگ جلوه دادن مطالبات صنفی اقشار، از جمهوری اسلامی اعتبار زدایی کند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن می‌کوشد تا با برجسته کردن سهم تدبیر و کم‌کاری برخی مدیران، ناکارآمدی افراد را به ناکارآمدی حاکمیت توسعه دهد و این‌گونه بیان کند که نظام جمهوری اسلامی به آخر خط رسیده و ناکارآمد است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان افزود: نهادی که می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند، پایگاه نماز جمعه است و در این راستا می‌طلبد که نماز جمعه به رویکرد و نقد منصفانه و واقع‌بینانه از عملکردهای مختلف در سطح نظام بپردازد.

وی همچنین گفت: نماز جمعه برای انقلابی ماندن نظام و حرکت به‌ سوی پیشرفت تلاش می‌کند و برای اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی بماند کمک همگان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها