امام جمعه بروجرد:

دو قطبی شدن و اختلاف بین ملت از اهداف دشمن است

«حسن ترابی» با اشاره به بدعهدی دولت های آمریکا اظهار داشت: همه دولت های امریکا ثابت کردند وفادار به عهد و پیمان خود نیستند و می خواهند بر سر برجام فضایی دو قطبی در کشور ایجاد کنند و اختلاف بین ملت بیندازد.
کد خبر: ۲۹۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ - 01June 2018

دو قطبی شدن و اختلاف بین ملت از اهداف دشمن استبه گزارش دفاع پرس از لرستان،  حجت الاسلام «حسن ترابی» امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام فرمودند که از برجام تجارت عبرت آموزی کسب شد که باید از این تجارت درس بگیریم.

وی اضافه کرد: امروز دشمن می خواهد بر سر برجام دو قطبی در کشور ایجاد کند و از طریق نقض برجام اختلاف بین ملت بیندازد.

به گفته وی سالها عده ای می گفتند با مذاکره کردن با امریکا بسیاری از مشکلات حل می شود اما در این راستا تجارب خوبی کسب شد و بار دیگر ثابت شد امریکا غیر قابل اعتماد است و آنها به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران هستند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: برخی می گویند چون ترامپ اوضاع خوبی ندارد از برجام خارج شده اما ترامپ چهره بدون نقاب آمریکاست و همه دولت های امریکا ثابت کردند وفادار به عهد و پیمان خود نیستند.

به گفته وی همچنین رهبری فرمودند آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و چهل سال است به دنبال براندازی نظام هستند و تلاش می کنند که به نظام اسلامی و ملت ایران ضربه بزنند و مباحث هسته ای بهانه است و زیاده خواهی های آمریکا حد و حدود ندارد و به دنبال ملتی ذلیل هستند.

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: ایستادگی در برابر دشمن آنها را وادار به عقب نشینی می کند و نباید در برابر دشمن کوتاه آمد.

وی بیان کرد: نباید فریب اروپائیها را خورد و تا کنون پنج سال است کشور برای هیچ معطل مانده در حالی که علاج مشکلات، اقتصاد مقاومتی است و نباید چشم به دست دشمن داشته باشیم چرا که با تکیه بر توانمندیهای داخلی مشکلات را می توان حل کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به 14 خرداد افزود: سالگرد روزهای سخت از دست دادن رهبری شجاع که در دل ملت جای داشت از راه می رسد و 29 سال پیش رحلت امام (ره) همه را داغدار کرد و این مرد بی نظیر تاریخ ایران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و به ملت های آزاده جهان نشان داد تا در برابر ظالمان ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: در مراسم تشییع پیکر امام (ره) مردم با چشمان اشکبار پیوند عمیق بین ملت و رهبری را به نمایش گذاشتند و بعد از رحلت امام (ره) خلف صالح آن حضرت رهبری انقلاب را بر عهده گرفت و توانست کشتی انقلاب را از دل طوفان عبور دهد و به نجات برساند.

خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: مدیریت بحران رهبری در دهه دوم و سوم انقلاب نمی شود از کنار آن به سادگی گذشت زیرا با توانمندیهای حکیمانه رهبری انقلاب از شرایط بحرانی عبور و به ساحل مقصود رسید.

وی با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر افزود: شب قدر فرصت مناسبی است که باید مغتنم شمرده شود و در طول سال فقط یکبار این فرصت نصیب انسان می شود که از این فرصت باید به خوبی استفاده شود.

به گفته وی لحظه لحظه این ایام اقیانوسی از رحمت الهی است و باید در شب های قدر گره های کور را باز کرد.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: ایمان، فتوت، مردانگی و ایمان از حضرت علی(ع) الهام گرفت و یکی از وجوه شخصیتی حضرت علی (ع) این بود که سنگ صبور اسلام و همدم مظلومان و یار ضعیفان بود و در محراب عبادت مسجد کوفه به شهادت رسید که ظلم ها و ستم هایی به این امام وارد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها