نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

روز جهانی قدس باید تا زمان آزادی بیت‌ المقدس ادامه یابد

آیت‌الله « سید محمد شاهچراغی» گفت: روز جهانی قدس باید تا زمان آزادی بیت‌المقدس ادامه یابد.
کد خبر: ۲۹۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ - 01June 2018

روز جهانی قدس باید تا زمان آزادی بیت‌المقدس ادامه یابدبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی‌ فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی(ره)، ضمن بیان اینکه تهدیدهای دشمنان خدشه‌ای به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و اهداف آن وارد نمی‌کند، تأکید کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تهدید، ارعاب و هجمه علیه انقلاب را در دستور کار دارند و به حمدالله هیچ‌گاه نتوانسته‌اند یک گام رو به‌ جلو بردارند.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی با اقتدار و ثابت پیشتازی می‌کند، افزود: چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت دشمنان قسم‌خورده انقلاب و مردم ایران، درصدد آسیب رساندن به ما بوده و هستند اما همیشه با بصیرت و حضور مردم درصحنه‌ها، این توطئه‌ها ناکام مانده است.

اسلام همیشه پایدار و جاوید است

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه اسلام همیشه پایدار و جاوید است، تأکید داشت: توطئه‌ها و تهدیدات دشمن نمی‌تواند به صلابت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد سازد چراکه مردم پشتیبان نظام هستند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه ادعای اینکه آمریکا به دنبال براندازی نظام اسلامی در ایران نیست، مضحک و دروغ محسوب می‌شود، گفت: ترامپ اعلام کرده که به دنبال براندازی نیست اما از سوی دیگر از گروه‌های معاند دفاع کرده و آن‌ها را حتی تغذیه می‌کند پس ادعایش یک دروغ بزرگ خواهد بود.

وی با اشاره به‌ ضرورت تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه زمان، تأکید داشت: رهبر انقلاب، پیروان انقلابی نیز می‌خواهد لذا باید انقلابی بود تا در رکاب ولی‌فقیه به ایران اسلامی عزت و صلابت بخشید.

امام خمینی (ره) ملت را از اسارت آمریکا و انگلیس نجات داد

عضو خبرگان رهبری چهار ویژگی را برای انقلابی بودن نام برد و گفت: سبک زندگی اسلامی، استکبار ستیزی، حضور در صحنه و انقلابی ماندن به معنای عدم فراموش آرمان‌های انقلاب ویژگی‌های پیروان انقلابی هستند.

آیت‌الله شاهچراغی به نیمه خرداد، سالروز قیام ۱۵خرداد سال ۴۲ و همچنین رحلت جان‌گداز امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و بیان داشت: امام راحل، ملت و کشور ایران را از اسارت قدرت‌هایی مانند آمریکا و انگلیس نجات داد که این کار بزرگی بود.

روز جهانی قدس باید تا  زمان آزاد سازی بیت المقدس ادامه یابد

وی بر ضرورت تداوم راه امام راحل تأکید کرد و بیان داشت: روز قدس یکی از یادگارهای آن بزرگوار قلمداد می‌شود که در سال جاری به دلیل مقوله انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس از تلاویو، دارای اهمیت بسزایی است لذا باید تا زمان فتح بیت‌المقدس بر آرمان‌های روز قدس ماند و ایستادگی کرد.

وی با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم مسلمان ایران در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس باید تا زمان آزادی بیت‌المقدس و فتح آن ادامه یابد.

امام‌ جمعه سمنان با تأکید بر اینکه مردم ایران با حضور در این راهپیمایی صیانت و دیانت را در کنار یکدیگر حفظ می‌کنند، افزود: این مسئله باید به‌ عنوان یک آرمان و ارزش انقلابی به جهانیان ثابت شود تا دشمنان بدانند ملت ایران همواره پایبند عقاید انقلابی و اسلامی خود هستند.

وی روز جهانی قدس را یکی از بهترین یادگاری‌های امام خمینی (ره) دانست و اذعان کرد: فریاد آزادی‌خواهی مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم قدس باید به گوش اسرائیل و همسایگان اماراتی و سعودی آن‌ها برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار