استاندار سمنان:

هرگونه اقدام برای تضعیف نظام نابخشودنی است/ لزوم هوشیاری در جامعه

«سید شهاب‌الدین چاووشی» با بیان اینکه هر اقدامی برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران نابخشودنی است، گفت: دشمن به دنبال ناکار آمد جلوه دادان نظام است، لذا هوشیاری مردم و مسئولان ضرورت دارد.
کد خبر: ۲۹۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ - 01June 2018

هرگونه اقدام برای تضعیف نظام نابخشودنی است/ لزوم هوشیاری در جامعهبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید شهاب‌الدین چاووشی» استاندار سمنان در بین خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلای اعظم پیامبر اکرم (ص) این شهر با بیان اینکه هر اقدامی برای تضعیف نظام نابخشودنی است، ابراز داشت: استان سمنان و از جمله شاهرود قاره کوچک در مسیر توسعه و بالندگی قرار دارد و می‌خواهیم با کمک مردم این جایگاه را ارتقا دهیم لذا در مسیر اجرای برنامه‌های دولت نیازمند همراهی همه اقشار و گروه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم شکل‌گرفته است، افزود: قابلیت‌ و ظرفیت‌های شهرستان ولایت مدار شاهرود در سایه همدلی و همراهی مردم شکوفا خواهد شد به شرطی که نگذاریم دشمن از دغدغه‌های شما سو استفاده کند.

دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشانه رفته است

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشانه رفته است، ابراز داشت: ایرانی که از قبل از انقلاب در ساخت حتی یک فشنگ عاجز بود امروز سلاح دوربرد می‌سازد و این خواب را از چشم دشمن ربوده است، لذا درصدد دشمنی علنی با ایران و اسلام برآمدند چراکه ایران مستقل برای آن‌ها قابل‌تحمل نیست.

چاووشی با بیان اینکه دشمن هرروز به بهانه‌ای به دنبال مخدوش کردن اقتدار نظام است، تصریح کرد: یکی از مقامات اسرائیل در مصاحبه خود گفته بود اگر نتوانیم حکومت ایران را ساقط کنیم حداقل باید مردم را به جان هم بیندازیم لذا با شعار تفرقه بیندازد و حکومت کن می‌کوشند تا در بین جوامع و امت اسلامی اهداف خود را پیاده کنند، در شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین مسلمان است باید بیش‌ از پیش حواسمان جمع باشند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام و مسلمانان است و نباید اجازه دهیم تا شیاطین در بین ما رخنه کنند، افزود: خدای متعال در قرآن می‌فرماید با هم نزاع نکنید که شوکت و اعتبار شما از بین خواهد رفت، لذا بر اساس این آیه شریف باید بیش‌ از پیش بر ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه تأکید کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار