مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در استان سمنان:

دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران برای مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «غلامرضا قندهاری» با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج آسیب‌های اجتماعی است، گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۲۹۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ - 01June 2018

دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران برای مردم تبیین شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «غلامرضا قندهاری»  در دیدار با پاسداران و خانواده پاسداران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب در 4 دهه گذشته دشمنان همواره در حال توطئه و دسیسه‌ چینی هستند تا به‌گونه‌ای این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرنگون سازند.

وی با بیان اینکه دشمن در بستر فضای مجازی رخنه کرده است و با هجمه‌های متعدد فرهنگی درصدد از بین بردن ریشه‌های انقلابی و اسلامی در جوامع مردمی است، افزود: مهم‌ترین وظیفه پاسداران در این عرصه تبیین دستاوردهای مهم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه ترویج آسیب‌های اجتماعی از جمله بی‌حیایی، بی‌عفتی، بدحجابی، اعتیاد و غیره از حربه‌های اصلی دشمن برای آسیب زدن به‌نظام است، اعلام کرد: ما نیز موظفیم عکس‌العملی خلاف اقدامات دشمن را از خود نشان دهیم.

وی با بیان اینکه اگر دشمن بدحجابی را تبلیغ می‌کند ما باید از حجاب و مزایای آن در جامعه تبلیغ کنیم، خاطرنشان کرد: ریشه‌های اصلی جنگ نرم باید برای مردم تبیین و تشریح شود و اهداف دشمن را برای عموم مردم روشن کنیم.

قندهاری عدم آگاهی مردم را عامل اصلی این وقایع برشمرد و افزود: در این برهه رسالت پاسداران و بسیجیان بسیار سنگین و خطیر است و همسران پاسداران نیز باید با حمایت از آن‌ها در هموارسازی این مسیر بستر لازم را فراهم کنند.

وی ابراز داشت: پشتیبانی و حمایت همسران پاسداران نقش مؤثری در موفقیت این نهاد مقدس در دستیابی به اهداف و تحقق برنامه‌های عالی سپاه پاسداران ایفا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: دشمن می‌خواهد با تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مردم را نسبت به‌ نظام بی‌اعتماد کنند و این توطئه آن‌ها نیز با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار