با حضور جمعی از مسئولان شهرستان «نهاوند» صورت گرفت؛

تجلیل از هنرمند جانباز «شاپور قپانوری» در نهاوند

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند، از هنرمند جانباز «شاپور قپانوری» تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۲۹۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ - 02June 2018

تجلیل از هنرمند جانباز «شاپور قپانوری» در نهاوندبه گزارش دفاع پرس از همدان، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، با حضور مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان «نهاوند»، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئول هنرهای نمایشی این شهرستان، از سال‌ها تلاش و مجاهدت هنرمند پیشکسوت و ایثارگر جانباز «شاپور قپانوری» در نهاوند تجلیل شد.

«امیر بحیرایی» مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند در این دیدار اظهار داشت: جانباز سرافراز «شاپور قپانوری» از هنرمندان پرتلاش، با ذوق و پیشکسوت هر نمایشی نهاوند است که توانسته در سال‌های فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر شاگردان زیادی را به این حوزه معرفی کند.

وی افزود: اخلاص و اخلاق، پاکی، صداقت، نجابت، تلاش و صبر از ویژگی‌های شخصیتی کسی است که در دوران دفاع مقدس دوش به دوش مردان این سرزمین از آب و خاک ایران اسلامی دفاع کرد و به افتخار جانبازی نیز نائل آمد.

بحیرایی خاطرنشان کرد: این هنرمند ارزشی، پس از دفاع مقدس بار دیگر در لباسی مفتخر به هنر و نمایش در خدمت به میهن اسلامی ما و عرصه فرهنگ و هنر قدم نهاد و همانند سال‌های دفاع مقدس توانست افتخارات فراوانی در این عرصه کسب کند و مایه افتخار نهاوند باشد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند یادآور شد: امروز تقدیر و تجلیل از سال‌ها تلاش و مجاهدت این هنرمند انقلابی که بدون هیچ چشم داشت و توقعی در این عرصه فعالیت کرد، برای همه ما افتخاری عظیم است.

وی خطاب به هنرمند گران‌قدر «شاپور قپانوری» تصریح کرد: حضور ارزشمند شما در عرصه نمایش نهاوند باعث قوت قلب و همت بیش از پیش فعالان این هنر بوده و امیدواریم این تلاش، همت، پشت‌کار و اخلاص شما همچنان چراغ راه همه هنرمندان و الگویی برای ما باشد.

اهدا لوح تقدیر و قدردانی و تجلیل از هنرمند جانباز «شاپور قپانوری» پایان بخش این دیدار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها