با حضور فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

رونمایی از نرم‌افزار «قدر رمضان» در یاسوج

نرم‌افزار «قدر رمضان» با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۲۹۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ - 03June 2018

رونمایی از نرم‌افزار «قدر رمضان» در یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین رونمایی از نرم‌افزار «قدر رمضان» از محصولات نرم‌افزاری قرارگاه فضای مجازی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.

سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فضای مجازی، اظهار داشت: حضرت آقا فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این موضوع، بیانگر اهمیت فضای مجازی در نگاه مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب استفاده کرد، افزود: رویکرد سپاه در مقابل بدافزارهایی که توسط معاندان برای انحراف اجتماعی طراحی می‌شود، طراحی نرم‌افزارها و رونق برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نرم‌افزار «قدر رمضان» توسط جوانان بسیجی هم‌استانی طراحی و تولید شده است، گفت: این نرم‌افزار بسته‌ای متنوع از نیازمندی‌های روزه‌داران در این ماه مبارک است.

سردار بوعلی با بیان اینکه نباید در فضای مجازی میدان مبارزه را برای دشمن خالی کنیم تا به اهداف خود برسد، تأکید کرد: هم‌افزایی و ایجاد فضای تعاملی بین متخصصان این حوزه در راستای تحقق مطالبات رهبری ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها