سرلشکر موسوی:

رزمندگان قرارگاه پدافند هوایی دشمن را از هرگونه خطایی پشیمان می‌کنند

فرمانده کل ارتش گفت: رزمندگان قرارگاه پدافند هوایی بی‌صبرانه انتظار می‌کشند که اگر روزی از دشمن خطایی سر بزند، آنان را از کرده خود پشیمان کنند.
کد خبر: ۲۹۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 02June 2018

در حیات جدید قرارگاه نام امیر اسماعیلی در کنار شهید ستاری ثبت شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) که در ستاد فرماندهی این قرارگاه برگزار شد، اظهار داشت: از امیر اسماعیلی به جهت تلاش‌های مستمر و روحیه بسیجی و جهادی که در طول مسئولیت خطیری که در قرارگاه پدافند هوایی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: تنها بزرگانی همچون امیر غلامی که در این محفل حضور دارند، می‌دانند که در طول 8 سال مسئولیتی که امیر اسماعیلی در قرارگاه پدافند هوایی داشته‌اند چه اتفاقات بزرگی در این قرارگاه رخ داده است. امروز هر جایی که پدافند حضور دارد اثری از آثار امیر اسماعیلی در آنجا دیده می‌شود.

امیر موسوی با بیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی با نام شهید ستاری شناخته شده است و تداعی می‌شود، افزود: با اعتماد و اطمینان کامل عرض می‌کنم که در حیات جدید قرارگاه نام امیر اسماعیلی در کنار شهید ستاری ثبت شده است و این نیست مگر به تلاش‌های مستمر ایشان در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص).

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از موافقت فرماندهی معظم کل قوا در خصوص پیشنهاد امیر اسماعیلی در سمت دستیار فرمانده کل ارتش تشکر کنم و ان‌شالله بتوانیم با استفاده از تیزهوشی، برنامه‌ریزی و دقت نظر امیر اسماعیلی در ارتقای قرارگاه پدافند هوایی موفق باشیم.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: اگر چه ما جنگ طلب نبوده و جنگ را دوست نداریم اما در بازدیدهایی که داشته ایم به وضوح می‌بینیم که این رزمندگان بی‌صبرانه انتظار می‌کشند که اگر روزی از دشمن خطایی سر بزند، آنان را از کرده خود پشیمان کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد که خود فردی بسیجی و مقبول در پدافند هوایی و ارتش است، به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه منصوب شد، تصریح کرد: اطمینان دارم با حضور امیر صباحی‌فرد که سابقه‌ای طولانی در پدافند هوایی دارد، ما قوی‌تر از قبل خواهیم شد؛ آنچه که ما از فرمانده جدید پدافند هوایی انتظار داریم، در حکم ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد، به همین خاطر ایشان به خاطر تحقق این انتظارات باید کارگروهی را پیش‌بینی کند و به شکل اهداف دربیاورند تا اینکه پس از مدتی روند اجرایی اهداف را خدمت مقام معظم رهبری گزارش دهیم.

وی ضمن تبریک ترفیع درجه به امیر الهامی ادامه داد: انتظار ما این است که دوران فرماندهی امیر صباحی‌فرد نه تنها مانند دوران امیر اسماعیلی، بلکه باید بهتر از آن باشد. ما در قرارگاه پدافند هوایی جوانان پرشوری داریم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب، هشتم خردادماه جاری در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) آجا منصوب کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها