آیت‌الله ناصری یزدی:

استکبار ستیزی از مهمترین آرمان‌های امام خمینی (ره) بود

نماینده ولی فقیه در استان یزد استکبار ستیزی را یکی از مهمترین آرمان‌های حضرت امام دانست.
کد خبر: ۲۹۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷ - 03June 2018

استکبار ستیزی از مهمترین آرمان‌های امام خمینی(ره) بودبه گزارش دفاع پرس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز گذشته در آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ملی «روح خدا»، به فضیلت‌های بسیاری که به اعمال ماه مبارک رمضان وارد شده اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از پربرکت‌ترین دعاها و اعمالی که برای این ایام بیان شده، جوشن کبیر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان و دست اندرکاران جشنواره روح خدا بتوانند از فرازهای این دعای ارزشمند که معانی بسیار زیاد و ارزشمندی در آن نهفته است بهره‌گیری کنند، می توانند در پیشبرد اهدافشان موثر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: صفات خدای متعال همه در دعای جوشن کبیر به صورت بسیار زیبایی وارد شده و اگر کسی بتواند این دعای عظیم‌الشان را که گلستانی از نام‌های خداوند متعال است در عرصه هنر وارد کند اقدامی ارزشمند انجام داده است.

ناصری یزدی ادامه داد: انسانی که به عنوان خلیفه‌الله است و می‌خواهد جانشین خداوند بر روی زمین باشد باید سعی کند خود را در مسیر خدا قرار دهد و حداقل بخش بسیار کوچکی از ارزش‌های الهی را در وجود خود داشته باشد.

امام جمعه یزد به چند دوره قبلی این جشنواره اشاره کرد و افزود: لازم است که یک بررسی در ارتباط با میزان تاثیرگذاری این جشنواره در معرفی سیره و آرمان‌های امام خمینی(ره) به جامعه به ویژه نسل جوان صورت گیرد.

ناصری یزدی افزود: امام خمینی(ره) یک شخصیت الهی و معنوی دارد که باید این شخصیت را به مردم معرفی کنیم اما آرمان‌های آن حضرت را ما باید بیش از هر چیزی در برنامه‌های خود قرار دهیم و سعی کنیم این آرمان‌ها که اصلی‌ترین آنها استکبار ستیزی بود را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های امام خمینی (ره) آرمان‌هایی الهی و برگرفته از آرما‌ن‌های نبی مکرم اسلام، امیرالمومنین(ع) و معصومین(ع) است، بیان کرد: اگر میزان اثرگذاری این جشنواره کم بوده باید در راستای بهبود فعالیت‌ها عمل کرد و در صورتی که تاثیرگذاری آن خوب بوده باید نسبت به تقویت هرچه بیشتر اثرگذاری جشنواره قدم برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه ایجاد تحول و نوآوری در هر کاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: در صورتی که فعالیت‌های صورت گرفته در این جشنواره تاکنون نتوانسته هدف‌های در نظر گرفته شده را محقق کند باید سعی کرد روش را تغییر داد و با ایجاد نوآوری در کار، زمینه بهبود هرچه بیشتر فعالیت‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها