پیکر شهید «گل‌آقا مرادی»، مهمان روزه‌­داران مشهدی می‌شود

پیکر شهید مدافع حرم «گل­‌آقا مرادی» روز چهارشنبه ۱۶ خرداد مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در مشهد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 03June 2018

پیکر شهید مدافع حرم مهمان روزه ­داران مشهدی می­ شودبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در پی شهادت مدافع حرم «گل‌آقا مرادی» از مجاهدین لشکر فاطمیون، مراسم تشییع این شهید والامقام با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مدافعان حرم در مشهدالرضا برگزار خواهد شد.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۶ خرداد‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و پیکر مطهر شهید پس از طواف بر گرد حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، جهت خاکسپاری به بهشت رضا منتقل خواهد شد و در جوار همرزمان شهیدش آرام می‌گیرد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم، شامگاه یک‌شنبه ۱۳ خردادماه همزمان با مراسم احیاء شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در مسجد «آل نبی» واقع در خیابان پنج‌تن ۴۸- نبش شهید قربانی ۲۱ و همچنبن سه‌شنبه ۱۵ خرداد مصادف با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در صحن جامع رضوی برگزار می ­شود.

خاطر‌نشان می‌شود شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون «گل­‌آقا مرادی» در یکم فروردین ۱۳۷۷ چشم به جهان گشود و در ۲ خرداد سال ۱۳۹۷ در سن ۲۰ سالگی در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (ص) شهد شهادت را نوشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار