امام در کلام شهدا (2)

امام را تنها نگذارید که روز قیامت از گروه کوفیان محسوب خواهید شد

شهدا در وصیت نامه‌های خود مردم را به بحث ولایت و تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) بسیار سفارش کرده اند و شهید «محمد نعمتی» در وصیت نامه‌اش آمده است: «گوش به فرمان امام باشید که اطاعت از امام اطاعت از خداست و تا آخرین قطره‌ی خون، امام را تنها نگذاریدکه روز قیامت از گروه کوفیان محسوب خواهید شد».
کد خبر: ۲۹۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ - 04June 2018

امام را تنها نگذارید که روز قیامت از گروه کوفیان محسوب خواهید شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، شهدا در وصیت نامه‌های خود مردم را به بحث ولایت و تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) بسیار سفارش کرده اند. آن چه در ذیل می آید سفارش تعدادی از شهدای استان کرمان در این خصوص می‌باشد:

امام نعمت است

ملت مسلمان ایران اول می‌خواهم بگویم که این امام یک نعمتی است برای ما ملت ایران و به همین خاطر باید به توصیه‌های امام حسین گونه‌اش که ملت و رزمندگان را که شمشیر علی در دست دارند و خون حسین در رگ دارند، هدایت می کند، گوش کنیم و دومین توصیه ام این است که قرآن را بخوانید و آن را در زندگی خود به کار ببرید و سومین توصیه ام این است که کمک به رزمندگان اسلام یادتان نرود و رزمندگان و امام را دعا کنید و مسجد که سنگر بزرگ است و دشمن از این سنگر ترس دارد آن را پر کنید.
                                                                                                                                       «شهید ایرج بلند نظر»
انشاءالله امت مسلمان و شهیدپرور ایران با برقراری نظام جمهوری اسلامی در عراق از پای نخواهند نشست
ای منافقین کور دل! شماها بدانید تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست و ما تا انتقام خون شهیدانی چون بهشتی ها و رجائی ها و باهنرها و دیگر شهیدان را از شما و آن مزدوران پست بعثی نگیریم، از پای نخواهیم نشست و انشاءالله امت مسلمان و شهیدپرور ایران با برقراری نظام جمهوری اسلامی در عراق از پای نخواهند نشست. به امید پیروزی حق علیه باطل. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.
                                                                                                                                             «شهید احمد فاتح»
امام را تنها نگذارید که روز قیامت از گروه کوفیان محسوب خواهید شد
سفارش من به شما این است که گوش به فرمان امام باشید که اطاعت از امام اطاعت از خداست و نافرمانی از فرمان امام، نافرمانی از فرمان و دستورات خداوند است و تا آخرین قطره‌ی خون امام را تنها نگذارید که روز قیامت از گروه کوفیان محسوب خواهید شد.
                                                                                                                                           «شهید محمد نعمتی»
شما جوانان برخیزید تمام جهان را در زیر لوای اسلام بکشانید
 حالا که رزمندگان اسلام می روند تا راه کربلای حسینی را به روی ملت غیور ایران باز نمایند، بر شما ملت است که همگی به نظر امام و رهبر بت شکن اسلام و مسلمین گوش فرا دهید و به ندای او لبیک بگویید و همگی به سوی جبهه های حق علیه باطل بروید و حسین زمان، خمینی کبیر را یاری کنید. شما جوانان در آن زمان نبودید که در جنگ به یاری امام حسین(ع) شرکت کنید حال باید به یاری فرزند پاک حسین که ادامه دهنده‌ی راه سرخ و خونین شهادت حسین بن علی می باشد برخیزید و زمینه را برای آمدن امام زمان (عج) فراهم نمایید و تمام جهان را در زیر لوای اسلام بکشانید.
                                                                                                                                      «شهید غلامرضا اکبرزاده»
 ندای امام لبیک گفتم و از خدا آرزو کردم که ایمانم استوارتر و  سلاحم را برّان تر گرداند
صدای رهبرم خمینی بت شکن به من اجازه نداد که من در این دنیا و عالم خوشگذران باشم. به ندای امام لبیک گفتم و با یاری خدا و با کتاب قرآن و مکتب اسلام و یاورم رسول خدا و رهبرم خمینی به میدان رفتم و از خدا آرزو کردم که ایمانم استوارتر و شجاعتم را بهتر و سلاحم را برّان تر گرداند تا دشمنان را همچون قطره های باران به زمین بریزم.
                                                                                                                                    «شهید اصغر میمندی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها