شهید «اکبر پورغلامعلی»:

موظفیم با صهیونیسم نبرد کنیم و قدس عزیز را نجات دهیم

در سفارش شهید «اکبر پورغلامعلی» آمده است: «با توجه به اینکه زمامداران اصلی آمریکا، صهیونیسم می‌باشند به خوبی می توان فهمید که صهیونیست‌ها شیطان مجسم این دوران هستند. ما به حکم خدا و فرمان امام و رهبرمان موظفیم با اینها نبرد کنیم و قدس عزیز را نجات دهیم».
کد خبر: ۲۹۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ - 04June 2018

موظفیم با صهیونیسم نبرد کنیم و قدس عزیز را نجات دهیم به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، شهدا در وصیت نامه‌های خود به بحث ولایت و تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) بسیار سفارش کرده اند. آن چه در ذیل می آید سفارش شهید «اکبر پورغلامعلی» از شهدای کرمان در این خصوص می باشد:

در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عزت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنان که پیرو خط امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر سر جنازه من حاضر نشوند. اما باشد که دعای شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیک کند.

سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد. با خداوند پیمان می‌بندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلاها با حسین همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم تا هنگامی که همه احکام اسلام را در زیر پرچم اسلامی امام زمان (عج) به اجرا درآید.

در این جا لازم است چند کلمه‌ای هم با رزمندگان اسلام صحبت کنم. شما رزمندگان اسلام خوب می دانید که امام خمینی آمریکا را شیطان بزرگ نامید زیرا آمریکا در همه جا فساد می‌کند و هر متجاوزی را بر علیه مستضعفین یاری می دهد.

با توجه به اینکه زمامداران اصلی آمریکا، صهیونیسم می‌باشند به خوبی می توان فهمید که صهیونیست‌ها شیطان مجسم این دوران هستند. ما به حکم خدا و فرمان امام و رهبرمان موظفیم با اینها نبرد کنیم و قدس عزیز را نجات دهیم.

و در آخر پیامی را که برای خانواده‌ام دارم، همیشه طرفدار روحانیت و ولایت فقیه باشید و نگذارید این قشر عظیم اسلامی دچار یأس و ناامیدی شود و شما هرچه کرده‌اید روحانیت و ولایت فقیه و اطاعت از اسلام را رها نکنید. لحظه‌ای را که دارم با شما صحبت می کنم روز 24 مهرماه بوده و زمانی که عازم عملیات والفجر 4 هستم که به امید خدا انشاءالله پیروز شویم و شما خانواده‌های شهدا و ملت عزیز ایران باید پشت جبهه را گرم نگه دارید و نگذارید جبهه اسلامی ضعیف و یا تزلزل در آن ایجاد شود.
                                                                                                                               «شهید اکبر پورغلامعلی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار