در بازدید مدیرکل صدا و سیمای استان قم از موزه دفاع مقدس مطرح شد؛

ایجاد زیرساخت پخش رسانه ملی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم

ایجاد تاسیسات و تجهیزات زیر بنایی پخش رسانه ملی و شبکه استانی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم، در بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم مورد تایید قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ - 03June 2018

ایجاد زیرساخت پخش رسانه ملی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، حجت الاسلام «محمد لطفی نیاسر» مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم به همراه معاونان مرکز صبح امروز از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بازدید کردند.

وی در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم ظرفیتی عظیم در جهت نشر و تبیین فرهنگ انقلاب و سال‌های حماسه و ایثار به مردم است.

عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی استان افزود: تکمیل این مرکز می‌تواند جوانان را با تاریخ و فرهنگ ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سختی‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند، آشنا کند.

لطفی تاکید کرد: این مرکز آمادگی کامل دارد تا در راستای معرفی موزه به عنوان مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده کند.

وی همچنین پیش بینی ساخت و تجهیز استودیو پخش برنامه‌های مستقیم از شبکه استانی نور و رسانه ملی در محل موزه را از طرح‌ها و برنامه‌های صدا و سیمای قم خواند.

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار، با تشریح روند احداث موزه از سال ۱۳۸۹ تاکنون گفت: با تکمیل این پروژه گرانبها به دنبال آن هستیم که بیش از پیش زمینه ترویج فرهنگ شهادت و پیوند جوانان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

ایجاد زیرساخت پخش رسانه ملی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قمایجاد زیرساخت پخش رسانه ملی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قمایجاد زیرساخت پخش رسانه ملی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها