دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر با فرمانده پایگاه ششم شکاری

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر در دیدار با فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل را پیگیری و تملک زمین مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۲۹۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ - 03June 2018

دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با فرمانده پایگاه ششم شکاریبه گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در دیدار با فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر، یکی از مهمترین برنامه های اداره کل را پیگیری و تملک زمین مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس دانست.

سردار «غلامعلی کفاش» اظهار داشتند: استان بوشهر با پیشینه تاریخی زیادی که در مبارزه با استعمار و استکبار دارد، می طلبد یک مرکز فرهنگی در خور و شأن این استان احداث شود.

در ادامه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر از دیگر برنامه های این اداره کل در حوزه دفاع مقدس ، روز شمار دفاع مقدس، تدوین دایره المعارف استان بوشهر توضیحاتی را ارائه کردند.

در پایان فرمانده فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر امیر لشکری در خصوص اقدامات صورت گرفته در پایگاه ششم شکاری در راستای حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس مطالبی را ایراد کردند و آمادگی خود را در تمام حوزه های دفاع مقدس و ماموریت های اداره کل حفظ آثار اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار