جعفری:

ظهور انقلاب اسلامی روح تازه‌ای در کالبد مبارزه ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی دمید

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی کشورمان گفت: ظهور انقلاب ما سلطه‌طلبان را به چالش کشید و روح تازه‌ای به کالبد محور مقاومت علیه صهیونیستی‌ها دمید.
کد خبر: ۲۹۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ - 03June 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گردهمایی فعالان حامی فلسطین (بازگشت به قدس شریف) که امروز یکشنبه 13 خردادماه با حضور نمایندگان مقاومت اسلامی فلسطین و حسین اکبری رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات مجمع بیداری اسلامی در تالار خلیج فارس واقع در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی کشورمان اظهار داشت: پیروزی انقلاب کشورمان توانست نظام سلطه را به چالش اساسی بکشاند و روح جدیدی در کالبد مبارزه محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی دمید و روحیه و توان ملت فلسطین را در این خصوص ارتقا داد.

جعفری یکی از دلایل مهم مخالفت حضرت امام خمینی با رژیم منحوس پهلوی را حمایت این رژیم از صهیونیست‌ها عنوان کرد و افزود: موضوع دفاع از فلسطین و قدس شریف یکی از محوری‌ترین راهبردهای جمهوری اسلامی است، لذا اوج مخالفت‌های امام خمینی (ره) با رژیم پهلوی به دلیل حمایت‌های همه جانبه آنها از رژیم اشغالگر قدس بود؛ چراکه در زمان قبل از انقلاب کالاها و محصولات صهیونیستی بازار ما را قبضه کرده بود و تمام منابع آنها از سوی رژیم پهلوی تامین می‌شد و درواقع حامی تراز اول صهیونیست‌ها، ایران بود.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق نهضت بزرگ امام خمینی ما شاهد رویکردی در جهت مبدل گشتن حمایت های ایران از رژیم صهیونیستی به مبارزه جدی و قاطعانه ایران پس از انقلاب با آنها بودیم.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امام خمینی اولین مرجع و پیشوایی بود که علاوه بر حمایت تمام قد از مردم مظلوم فلسطین در زمانی که هیچ کشوری جرات نداشت از این کشور حمایت کند، اجازه داد که وجوهات شرعی و ذکات مردم ایران در جهت حمایت از ملت بی دفاع فلسطین صرف شود.

جعفری با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: جنگ ما از این جهت آغاز و به طول انجامید که ما از آرمان های حضرت امام در جهت یاری رساندن به ملت های مظلوم کوتاهی نکردیم، آمریکایی ها برای اینکه رژیم پهلوی را از دست داده بودند و از طرف دیگر جمهوری اسلامی مانع بزرگ بر سر زیاده خواهی های آنان شده بود، به خشم آمد و صدام حسین را بر علیه ما تحریک کرد تا انقلاب اسلامی کشورمان را نابود کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در تحقق تمام اهداف و عملی شدن توطئه هایشان علیه ما ناکام مانده اند، گفت: به لطف خدا امروز جمهوری اسلامی قدرتمندتر و موفق تر از گذشته در اداره کشور و در عرصه های بین المللی درخشیده است.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با توجه به روحیه و رشادت های جبهه مقاومت گفت: امروز رژیم اشغالگر قدس ذلیل شده و قدرت خود را از دست داده و در مرزهای جغرافیایی خود محصور شده است.

جعفری با بیان اینکه راه نجات فلسطین در مذاکره و سازش نیست، خاطرنشان کرد: راه نجات ملت مظلوم فلسطین در مبارزه و مقاومت است. تفکر سازش و مذاکره فلسطین با صهیونیست ها، تفکر نه غزه نه لبنان راهبرد رژیم صهیونیستی است. تفکری که امروز امت های اسلامی آن را بر نمی تابند و محور مقاومت فلسطین در مقابل این تفکر پوشالی قاطعانه ایستاده است.

وی یادآور شد: آمریکا باید بداند که آفتاب عمر رژیم صهیونیستی بر لب بام است و به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید. در انتفاضه جدیدی که ملت فلسطین تشکیل دادند، ما شاهد به هم ریختگی نظام سلطه و هژمونی صهیونیستی هستیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار