مسئول نمایندگی ولی فقیه در هنگ مرزی میرجاوه:

امام خمینی (ره) قلب‌ها و دل‌ها را متمایل به خدا می‌کرد

حجت الاسلام والمسلمین غضنفری گفت: یکی از راز‌های موفقیت امام خمینی (ره) این بود که قلب‌ها و دل‌ها را متمایل به خدا می‌کرد و به برکت آن همه مردم جان و دلشان متمایل به امام می‌شد.
کد خبر: ۲۹۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ - 03June 2018

امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی و نه غربی، قدرت های پوشالی جهان را درهم شکستبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) با حضور مردم متدین و انقلابی شهرستان مرزی میرجاوه در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

مسئول عقیدتی و سیاسی هنگ مرزی میرجاوه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال معمار کبیرانقلاب و تداخل آن با  شب  ضربت خوردن حضرت علی (ع) با اشاره به آیات سوره مبارکه جمعه، اظهار داشت: خداوند متعال در این آیات به پیامبر عظیم الشان اسلام می‌فرمایند تو را برای هدایت و تعلیم انسان‌ها فرستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین احسان غضنفری خوانساری افزود: امروزه تعابیر آیات قرآن و روایات پیامبر اسلام (ص) برای ما روشن شده است و در جایی دیگر امام صادق (ع) می‌فرمایند مردی از سرزمین قم به پا می‌خیزد و مردم را هدایت می‌کند و عده‌ای در رکاب این مرد هستند که همچون پاره‌های فولاد متصل و در عزمشان راسخ هستند؛ و از تندباد‌های سهمگین هراسی ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هنگ مرزی میرجاوه خاطر نشان کرد: اگر عمل انسان خدایی شود و برای رضای خدا و نجات مظلومین و مستضعفین گامی بردارد دیگر هیچ قدرتی یارای مقابله با آن  اراده را ندارد و خداست که قلب‌ها را قوت و جهت می‌دهد.

وی تصریح کرد: یکی از راز‌های موفقیت امام خمینی (ره) این بود که قلب‌ها و دل‌ها را متمایل به خدا می‌کرد و به برکت آن همه مردم جان و دلشان متمایل به امام می‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار