نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران:

خون شهدای فلسطینی گریبان رژیم صهیونیستی و حامیانش را خواهد گرفت

خالد القدومی با بیان اینکه اگر صهیونیست ها از کشت و کشتار مردم مظلوم فلسطین دست برندارند، با زبان موشک با آنها صحبت میکنیم، گفت: خون شهدای فلسطینی گریبان رژیم اشغالگر و حامیانش را خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۹۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ - 03June 2018

خون شهدای فلسطینی گریبان رژیم صهیونیستی و حامیانش را خواهد گرفتبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، (خالد القدومی) نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران در گردهمایی فعالان حامی فلسطین (بازگشت به قدس شریف) که امروز یکشنبه 13 خردادماه در تالار خلیج فارسِ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: ملت فلسطین پیامی را به جهانیان رساند مبنی بر اینکه ما میخواهیم بطور مسالمت آمیز به صحنه بیاییم، اما اسرائيل با تک تیرازان پاسخ مطالبه این ملت مظلوم را پاسخ داد و جمعیتی از این جامعه حق جو را قتل عام کرد.

القدومی در ادامه افزود: تنها زبانی که رژیم صهیونیستی میفهمد زبان قتل و کشتار است.

(رازان) دومین شهید امدادگر فلسطین بود

خون این عزیزان، لعنتی خواهد بود که دامن افرادی را که در مقابل ملت فلسطین ایستادند را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم خون (رازان) از کسانی که رژیم صهیونیستی را در جنایت و قتل عام مردم فلسطین یاری کردند، انتقام بگیرد.

نماینده جنبش مقاومت فلسطین حماس در ایران گفت: حضرت امام خمینی بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حمله معروفی دارند و آن این است که (ما می توانیم، صاحب حق می تواند و حقش را میگیرد).

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، رژیم صهیونیستی را در جوامع بین‌المللی منزوی تر خواهد کرد، گفت: روز قدس امسال مصادف شده با هفتادمین سال اشغال فلسطين و ما در روز جمعه روز قدس شاهد فعالیت های مختلفی در غزه خواهیم بود.

القدومی خاطرنشان کرد: ما مقاومت مسالمت آمیزی را پیش گرفتیم و اگر بدانیم راه پیمایی ها کارآمد است ادامه خواهیم داد، در غیر اینصورت پاسخ ما موشک خواهد بود، لذا اگر دشمن خشونت و کشتار را علیه ملت مظلوم فلسطین ادامه بدهد،کند، ما نیز موشک ها را همانند ماه پیش به سوی آنها روانه خواهیم کرد.

وی در پایان با امید ریشه کن شدن استکبار جهانی گفت: نابودی اسرائیل نزدیک است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند اسرائيل 25 سال آینده را نخواهد دید.

در پایان این مراسم از کتاب های نهضت فلسطین، فتنه در شام، جنایات دشمن شدید و سرزمین ادیان و مذاهب رونمایی و پرچم رژیم کودک کش صهیونیستی به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار