دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان:

خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر لرستان تجلیل می شوند

مجتبی بیرانوند با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: از خانواده‌های شهداء و جانبازان مبارزه با مواد مخدر لرستان، به ‌مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، قدردانی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ - 04June 2018

از خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر لرستان تجلیل می شودبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «مجتبی بیرانوند» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: اول تا ششم تیر هفته مبارزه با مواد مخدر در کشور نام‌گذاری شده و به همین مناسبت از هفت خانواده شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر در لرستان تجلیل می‌شود.

وی با بیان این مطلب که ایران پرچ‌مدار مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است، اضافه کرد: موید این امر تقدیم ۳۸۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، با بیان این مطلب که اول تا ششم تیر در کشور هفته مبارزه با مواد مخدر در کشور نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: در این راستا تجلیل از هفت خانواده شهید لرستانی عرصه مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

بیرانوند ضمن تقدیر از فعالیت‌های نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) که در دو ماه گدشته از کشف ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: برخی دستگاه‌ها نسبت به مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توجه ندارند، کمااینکه اداراتی که از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اعتبارات دریافت می‌کنند، می‌بایست اسناد مالی را تحویل دهند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسمات ۵ تیر که ایستگاه‌های نقاشی برپا خواهد شد، مشارکت کند، کمااینکه اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی بهبودیافتگان، دیدار با ائمه جمعه در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و بازدید از مراکز اجباری ماده ۱۶ کمپ‌ها و کلینیک‌ها در هفته مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود.

وی با تاکید بر رویکرد نشاط و شادی و امید در برگزاری برنامه‌های سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: در اردیبهشت‌ کارزار مبارزه با ماده مخدر گل صورت گرفت این در حالی‌است که رویکرد اجتماعی برنامه‌های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در اولویت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار