مادر یک شهید:

در شب های قدر، قدردان خون شهدا باشیم

مادر یکی از شهدا گفت: باید در شب های قدر، قدر خون شهیدان را دانست و به جامعه یادآور شد که همین شهدا مریدان و پیروان معمار کبیر انقلاب و مولا امیر المومنان (ع) بودند که برای اهتزاز پرچم اسلام جانشان را تقدیم آستان حضرت دوست کردند.
کد خبر: ۲۹۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 04June 2018

در شب های قدر، قدر دان خون شهدا باشیمبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، جمع کثیری از خانواده معظم شهدا شب های قدر را در جوار مزار شهدا ی گمنام و شهدای مدافع حرم سپری کردند.

مردم ولایت مدار اهواز و بخصوص خانواده های معظم شهدا دیشب بر مزار شهدا حاضر شدند و بساط عاشقی شان را پهن کردند و تا سحر با فرزندان شهیدشان به دعا و نیایش پرداختند تا روح معنوی این شب های با ارزش را دوچندان کنند.

مادر یکی از شهدا که اشک هایش بر مزار فرزند شهیدش باریدن گرفته بود به خبرنگار ما گفت: باید در شب های قدر، قدر خون شهیدان را دانست و به جامعه یادآور شد که همین شهدا مریدان و پیروان معمار کبیر انقلاب و مولا امیر المومنان(ع) بودند که برای اهتزاز پرچم اسلام جانشان را تقدیم آستان حضرت دوست کردند.

خاطر نشان می شود؛ کلانشهر اهواز به واسطه مرکزیت فرماندهی در دوران دفاع مقدس دارای بیشترین مرکز یادمان شهدای گمنام  و گلزار شهدا در سطح شهر است که هر ساله و به مناسبت های مختلف این مراکز میزبان مردم انقلابی و خانواده های معظم شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار