طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر سردار «بهمن کارگر» از استاندار مازندران

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی از تلاش های «محمد اسلامی» استاندار مازندران در راستای احداث و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۹۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ - 04June 2018
تقدیر سردار «بهمن کارگر» از استاندار مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی از تلاش های «محمد اسلامی» استاندار مازندران در راستای احداث و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تقدیر کرد. ‎
 
در پیام سردار کارگر آمده است:

با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و اهداء سلام و تحیات الهی، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و ثبت حماسه دلاورمردان سرزمین پهناور ایران اسلامی، افتخار و توفیق بزرگی است که به لطف خداوند متعال، نصیب دل سوختگان و رهروان واقعی فرهنگ والای دفاع مقدس شده است.

لازم می دانم از خدمات برجسته جنابعالی و کارکنان استانداری برای احداث و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

موفقیت جنابعالی و همکاران گرامی در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در میان نسل جوان و آحاد مردم استان را از خداوند متعال خواهانم.

امیدوارم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یادگار حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر می باشد، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای نائب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها